kleding

hoi,

Verlangen jullie er ook zo naar om je eigen gewone kleding weer aan te kunnen. Met dit weer vooral. Gewoon lekker in een korte broek of een heerlijke spijkerbroek. Ik ga nu echt niet naar buiten in een korte broek namelijk. Lijk ik nog logger in. hahahha. Ben nu 39.3 weken dus voor mij kan het elk moment gebeuren. Kan natuurlijk ook nog twee weken duren. Dus we wachten hier rustig af, maar begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden.

groetjes nynke

Ik zou het wel fijn vinden om mijn eigen kleding weer aan te kunnen omdat ik nu een "beperkte" keuze heb. Ik heb gelukkig wel een aantal korte broeken van een vriendin van me gekregen en die doe ik met dit weer ook zeker aan. Volgende week lijkt het ook nog warm te blijven.

Groetjes Anja, vandaag 38 weken

Hoi hoi,

ik heb er niet zo heel veel moeite mee. Ik heb hele leuke rokjes en broekje gekocht bij de zeeman. Gewoon een xxl. Pas perfect en ziet er leuk uit en goedkoop dus je gooit het gewoon weer weg als het te groot is.

Voor afkoeling had ik me meer verheugt op het zwembad. Maar juni was niet echt het weer om het zwembad op te zetten. Nu wordt het weer warm en zou ik het liefst dobberen op een luchtbed, maar voor hoe lang ????? ik ben 36 weken (vandaag) maar alles ziet erna uit dat de kleine eerder komt.
Ik was lekker naïf en dacht dat ik na de bevalling lekker kon gaan zwemmen. Had even geen rekening gehouden met het na-bloeden. En tampons zijn de eerste tijd taboe dus is zwemmen dan ook uitgesloten. En begin september moet de tuin weer vrij zijn wat dan hebben we het doopfeest met tent en zo.

Groetjes Jeanine

Hee hoi,

zou ook heel graag weer lekker gewone kleding aan kunnen. Maar eigenlijk alleen omdat ik nu steunkousen aan heb ivm spataderen. Door die kousen heb ik ook maar een lange broek aan en ik wil zo graag een korte broek aan! nog een paar weekjes! Na de bevalling van mijn eerste dochter had ik meteen al een stuk minder last van mijn benen en hoefde ik die kousen niet meer aan dus hopelijk is dat nu net zo!
Mijn zwangerschaps spijkerbroek heb ik toen trouwens nog wel een dikke maand aangehouden omdat dat gewoon nog lekkerder zat.

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan