kleding?

Ben nog niks aangekomen, zelf iets afgevallen. Na een paar happen zit ik al vol. Ben trouwens niet van plan om veel aan te komen. Bij mijn 1e zwangerschap ben ik 20 kg aangkomen (heb me iets te veel laten gaan,hahaha) bij mijn 2e ben ik 8 kilo aangekomen en nu hoop ik dat ik ook op maar een paar kilo aan zal komen, want wat er niet aankomt hoeft er ook niet af hahahahaha.

Groetjes Anne
ben nu 11w1dg

Hoi Miekje!

Hier past ook alles nog gewoon hoor!
Ik zie wel dat mijn onderbuik een beetje begint op te bollen.
Moet wel na het eten effe knoopje los maken, want dan zetten mijn darmen enorm uit!

Ben benieuwd wanneer je echt wat begint te zien...

groetjes,
Julienne
(10 weken precies vandaag)

Nou ik pas toch echt mijn gewone kleding niet meer.
Net als bij de eerste teken ik ook nu heel snel.
Ach ja ik loop lekker in mijn zw-schapkleding en zie het wel.
Let wel op wat ik eet enz natuurlijk.
Maar ben nog niets aangekomen dat is wel positief maar mijn buik is al mooi rond.
Ben er trots op hihi.

gr louise

Hoi,

Ik kan mijn spijkerbroeken (de lage) nog aan, zakken zelfs van mijn kont, ben wat gewicht kwijt, mijn buik is wel enorm aan het groeien, in de avond zit de broek ook bij mn buik wat strak!
Bij de eerste kon ik mijn eigen kleren aan tot 4.5mnd, ga ik nu niet redden.
12.3wk van de vierde nu ;-)

Gr MJ

Ik ben ook afgevallen maar heb toch echt wel een buikje. Sommige broeken pas ik niet echt meer en gaan nu met een elastiekje dicht ipv gewoon met de knoop. Had zondag een jurkje aan waarin je het toch echt al kan zien. Heb vrijdag al een leuk positiejurkje gekocht voor het najaar.

Ik heb tot nu toe wel een zwangerschaps broek aan maar dat is meer omdat die niet knelt aan mijn buik, want ondanks dat ik volgens de draaischijf nog maar 8 1/2 week ben heb ik nu al de buik van de eerste met 5 maanden?!
Qua gewicht ben ik nog aan het afvallen en dat wil ik graag zo houden. Bij de eerste was er na de bevalling gelijk 11 kilo af dus kwam er lichter uit dan dat ik aan mijn zwangerschap begon...Zou dat graag nog een keer willen meemaken ;)

Gr Jajo

Ondanks dat ik 1,5 kilo ben afgevallen, loop ik wel al rond in zwangerschapskleren. Ik krijg mijn eigen broeken echt niet meer dicht. Had ik bij de eerste ook al heel snel overigens. En daarbij; het zit ook gewoon veel lekkerder vind ik.

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan