kleding?!?!

Hoi Allemaal,

Ik wil graag weten wat voor kleding ik Olivia aan kan doen met dit weer. Korten mouwen kan dat al? en bloten benen?

Ik hoor het graag van jullie wat jullie jullie baby's aan doen...

Groetjes Ilonka

Chris ligt in huis en op het dakterras gewoon lekker in zijn rompertje, gaan we naar het winkelcentrum ofzo dan doe ik hem een korte broek en een t-shirtje aan (korte mouwen en zonder sokken). En dan nog voelt hij klam aan.

Goed naar je kindje kijken :)

Groetjes Daphne

Lotte ligt hier nu ook in een rompertje. Vannochtend had ze een (mouwloos) jurkje aan en lekker blote benen.

ik vindt het ook moellijk hoor ook al is het me 3de hahahaha je bent toch snel onzeker met die kleintjes Ik heb Tieme gister in rompertje met broek gehad en vandaag achter het huis toch nog wel een truitje met rompertje broekje heb ik uitgelaten En dan voelt Tieme goed aan niet klam of ofzo dus ik zou gewoon even goed naar je kindje kijken

Pepijn lag gister op strand in romper en vandaag in Plaswijckpark ook. Hij zweet heel snel en zelfs nu was het net te doen. Dus hier eentje die overal in romper mee naartoe gaat. In de ochtend had hij nog wel korte broek en t-shirt met korte mouw aan, toen was het wat frisser....
Ze zeggen altijd, kijk naar jezelf als jij met korte mouwen loopt dan kan je kindje dat ook.

Liefs

Thanks meiden...

Olivia heeft snel koude voeten maar de rest van de lijfje is snel warm. Ze heb nu steeds laagjes kleren aan en als ze het warm heb dan trek ik weer wat uit...

Liefs Ilonka

Terug
Bovenaan