Kleding

Snik, geen ene normale broek zit nog lekker. Ben nog net geen 14 weken, maar ga toch maar aan de positie broeken. Wil het eigenlijk niet, heb er maar een paar en moet daar nog een half jaar mee doen... Passen jukte nog normale broeken?

ik heb ook het broeken probleem, had ik een mooie positie broek gekocht (had nog helemaal niet van dat soort kleding) geeft ie na 5x wassen nog steeds af, met als gevolg iedere keer blauwe benen etc, dus die hebben we maar terug gebracht naar de winkel! gelukkig kreeg ik me geld terug.

Ook heb ik een jassen probleem, ken me jas niet meer aan alleen nog een fleecevest, maarja dat is voor de hele winter niet echt de oplossing, ben gister de stad in geweest en helaas ook niet voor een jas kunnen slagen, zelf niet bij de prenatal!! SNIK, SNIK

ik ben a.s. dinsdag pas 12weken, maar pas al weken mijn eigen broeken niet meer..ben ongeveer al 8kilo aangekomen. moet wel zeggen dat ik erg slank was toen ik zwanger raakte.. vind mezelf nu echt dik worden haha!
bij dochterlief ook 30kilo aangekomen..maar het ging er gelukkig ook zo weer allemaal af :)

Ik heb mn jas bij c&a, daar hadden ze wel een aantal, ook op de site. En bij bonprix.nl had ik ook leuke gezien. Succes, wordt nu wel tijd voor iets warmers. Ik bibber best wel in mn zomerjas!

Ik ben morgen 12 weken maar bij mij zitten de broeken ook al echt niet meer fijn. Er is ook al echt een buikje te zien. Een vriendin van mij is 20 weken en mijn buik lijkt gewoon al dikker. Terwijl we hetzelfde postuur hadden.
Maar ja bij mij is het nummer 3 en bij haar 1. Laten we het daar maar op houden.

Maar de positiebroeken die ik heb zijn bij de buik nog te wijd en zitten dus ook niet lekker...

Yep, hier ook hetzelfde probleem...
Bijna 12 wk, 3e kindje en al een aardig buikje...
Heb een broek die vrij baggy is en die kan ik nog wel aan (al met de knoop als ik op de bank hang toch echt open). Verder draag ik veel leggings met jurkjes of rokken van rekbare stof. En mijn positie broeken heb ik ook maar weer tevoorschijn gehaald, maar de broeken met zo een inzet stuk zijn echt nog te wijd... Ik heb wel een paar positie-heup broeken met van dat knoopsgat elastiek en die zitten wel ok!
En een van mijn winterjassen is zo een half lang a-model, dus lekker veel ruimte om de buik, denk dat ik het daar deze winter wel mee ga redden!

Liefs,

Ik had inderdaad ook broeken die nog te wijd waren, had de laatste x ook weggegooid die gelubberd waren. Nu 2 nieuwe gekocht en eentje had ik nog liggen van begin vorige zwangerschappen.. Dat is een M, die zit nu goed. En dan kijk ik met kerst nog voor iets nieuws.

Terug
Bovenaan