kledingkast!

ik ben net klaar met de kleding uit te zoeken die ze nog past. van de echte merken draagt ze nog 2 shirtjes van 56... maar verder is het al 62 of 68!! echt niet te geloven hoe snel dat gaat.
gelukkig veel kleertjes van 68 gekregen!
vanaf deze week slaapt alicia ook in een pyamatje en slaapzakje.. heb dus vandaag hele lieve pyama en slaapzak van winnie the pooh gekocht

hoe is het bij jullie nu? in welke maatjes zitten jullie kleintjes?

62 en sommige dingen 68, maar ik heb ook nog mailots in maat 56haha, daar zwom ze in het begin in, nu zitten ze perfect!!
Ik heb t/m maat 68 voldoende en een aantal dingen in 74 en 80, neem nu al telkens dingen in de opruiming mee,,haha

Connor ook een paar dingetjes in 56, de rest 62. Welke maat slaapzak heb jij gekocht, ze mogen toch nog niet in maat 70 cm?? Connor slaapt al een week of 3 in een pyama. We maken er een heel ritueel van zodat ie weet dat ie nu moet gaan slapen. Pyama aan, voeden en naar bed! (en 't werkt ook nog!)

Tjerk draagt al 3 weken 62. Alleen de rompertjes had hij nog 50/56 maar die zijn nu toch echt te klein. Sokjes zit hij ook al in 6-12 maanden. Het stomme van die rompertjes is dat je dan naar 62/68 moet en daar ben ik hem ongeveer toch wel in kwijt. Dus of erin proppen of erin laten zwemmen.

Terug
Bovenaan