kledingknoopjes

Misschien een stomme vraag, maar ik ben toch wel benieuwd hoe jullie hier over denken. Mijn zoontje is bijna 5 maanden oud en stopt alles in zijn mondje. Nu heb ik van kraamvisite ook bloesjes en truitjes met knoopjes gekregen, doen jullie dat bij je kindjes aan. Knuffels met kralen oogjes mag ook niet, dan is zo'n truitje toch hetzelfde principe niet dan. Ik heb het hem nog maar niet aangedaan, ik vind het toch akelig.

groetjes van Martine
 
Hoi nou begrijp je helemaal, ik dacht er laats ook aan dacht ja stel dat zo'n knoopje los zit ofzo kan die zo in stikken ja toch? Gelukkig heeft mijn zoontje niet veel kleding met knoopjes, vaak zit het aan de achterkant bij t-shirts en bij de meeste bij (mij dan ) zitten van die druknoopjes. Denk dat je gewoon goed in de gaten moet houden of het niet aan trekken als je zoiets heeft hij gaat er op sabbelen of kan er goed bij (voorkant) Gelukkigt heeft mij zoontje niet zo dat hij echt zijn kleren in zijn mond stopt wel speelgoed, maar toch nog liever zijn speen. Succes!
 
Gewoon in de gaten houden dat de knopen niet los gaan zitten. Mijn kind zit niet aan knopen te plukken. Wat ogen bij speelgoed betreft, gewoon even hard aan trekken, kijken of het goed vastzit, bij twijfel niet geven, anders kun je het wel geven, maar alleen als je er zelf bij bent.
Sowieso geef ik mijn kind nooit knuffels als ze alleen is, vind het een eng idee, dat ze bv. met haar mond ertegenaan kan komen te liggen.
 
Mijn zoontje heeft nog nooit aan de knoopjes van zijn truitjes gesabbelt...er zelfs niet naar gekeken. Ik zou gewoon even kijken of de knoopjes goed vastzitten.
Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan