kledinglabels

Hallo allemaal,

Even een praktisch vraagje: hoe hebben jullie de kleding / schoenen van de kinderen gelabeld?
Nu op het kinderdagverblijf komt de kleding meestal wel weer goed terecht, maar ja, straks op school gaat het toch om heel wat meer kindjes en kleding.
Ik zie het niet zo zitten om overal een etiketje in te naaien, zijn er andere oplossingen?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hallo Ellen,

Bij goedgemerkt.com heb ik labels besteld. Bij ons op het kdv moet alles gemerkt zijn en dat gaat daar prima mee. Je hebt daar ook instrijklabels voor kleding, dan is het zo gebeurd!
Succes!
Groetjes,
Noor

Via goedgemerkt.com heb ik plaklabels voor de bekers, broodtrommel en ligabakjes. Ze hebben idd nog veel meer soorten labels.
Bij Thom op school hebben ze allemaal een eigen gymtas met daarop hun naam. De jassen, sjaals, mutsen en wanten doen ze zelf in hun eigen luizenzak waarop wederom hun eigen naam staat.

Eigenlijk label ik de kleding niet. Tot nu toe is het altijd nog goed gegaan. Hij zit nu bijna 3 jaar op school.

Groetjes, Cathy

Op www.koterkado.nl kun je ook leuke naams dingen bestellen. Thomas krijgt daar straks ook zijn drinkbeker en trommeltje met naam vandaan. En op www.rainbowbabies.nl heb ik een leuke tas besteld met zijn naam en over het algemeen werkt dat prima.

Groetjes, Marieke

wesley is al 9 en zit dus al 5 jaat op school
ik heb nog niet een keer kledingstukken gelabeld en tot nu toe ben ik nog niks kwijtgeraakt

alleen op de broodtrommel staat een naam, maar verder niets

Saskia

Ook hier geen labels..... Ze hebben daar op school best systeempjes voor en je kind gaat op een gegeven moment ook nog zelf nadenken over wat mijn en dijn is :), dat weten ze al héél snel.

Tot nu toe heb ik 1x de verkeerde pokemonrugzak uitgepakt en dus een trommeltje en drinkbeker van een vriendje in de vaatwasser gezet en vorige week had ie twee verschillende kleuren handschoenen aan..... maar dat gebeurt ook mét labels erop kan ik je inmiddels vertellen hahaha.

Succes met labelen dan maar;-)?

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan