Kledingmaat en kleertjes

Even benieuwd welke kledingmaat jullie babies hebben. Mijn meid zit nu in 62/68 (ik denk eigenlijk 65 maar ja die bestaat niet) broeken zijn iets te lang in 68 maar shirtjes in 62 staan weer super strak. Sowieso vind ik dat de hema wel wat klein uitvalt. gaat dat hard hè, al die lieve kleine kleertjes ben ik aan het opruimen nu. Ik ben er wel achter dat ik liever merkkleding heb. Ik vind de kwaliteit van bijv h&m echt niet altijd super, heel vaak worden dingen na 1 x wassen al vaal of met van die nbultjes erop. Gewoon zonde, dan koop ik liever wat minder en wat duurdere kleding waar je langer plezier van hebt. Wat vinden jullie leuke/ goede kwaliteit kledingmerken voor kinderen? Scheelt ook wel oer artikel trouwens heb 1 jurkje van de h&m die heel nooi blijft maar leggings/ maillot vind ik echt hopeloos, 1x wassen en weg ;( !

Kleine meid draagt vooral veel jumpsuits. Smafolk, GoodMoodKid, 4funkyflavours hangen nu in de kast.
Ik bestel haar kleding dan ook eigenlijk altijd online bij allerlei kleine shopjes van thuisblijfmama's.
Laatst nog wel een hele partij bij de Tuunte gekocht, was allemaal minstens 80% korting dus voor 12 euro had ik 6 stelletjes met kleren.
Noppies vind ik ook een fijn merk, valt alleen te smal voor mijn meisje.

mijn meisje (6 mnd)gaat nu echt naar de 74 en ook al maatje 80. maar hier blijft ze voorlopig wel in tenminste dat was de ervaring bij de andere kinderen

ik vind het ook altijd leuk om 2e hands teshoppen wat hebben de kinderen het ook aan of het is al weer teklein.

Hoi hier ook maat 62-68. Shirt snel maat 68 en de broeken maat 62. Koop snel mijn kleding bij Hema en zeeman daar valt het wat langer. Kyan heeft lange benen en die kleding past snel.
maat 74 is nog lang niet in zicht bij ons.

x

wij zitten aan mt 74 en 80 (6 maanden) !! broeken allemaal 80 met 1 x omslaan en shirtjes allemaal 74 en sommige ook al 80
68 past echt niet meer.

Ik koop eigenlijk vooral bij C&A. Dat zijn vaak vrolijke kleertjes met wat kleur.
Niet duur en goede kwaliteit ook nog na paar x wassen netjes en mooi.

Soms koop ik Babyface. Zijn echt stoere kleertjes en zijn echt leuk. zijn wel iets duurder maar i heb niet super veel kleertjes. Momentee 4 broeken en iets van 6/8 shirtjes.. dus was vaak.
Ik wil dat Jari er leuk en fleurig uit ziet ;) alles met een kleurtje.. niets donker of wat dan ook.
als hij een spijkerbroek aan heeft dan een fleurig shirt erboven :)

Luana zit nu ook in mt 68, soms 74. Ze heeft korte beentjes dus broekjes kan ze 62 soms ook nog wel aan. Ik heb nog heel veel mt 68 van mn oudste en dit krijgt ze veel aan. Nieuwe kleertjes koop ik bij H&M, de Hier (lokale keten op de veluwe). Persoonlijk koop ik liever iets goedkopere kleding omdat ze het toch maar zo kort aan heeft. Dan vind ik het zonde om veel geld uit te geven aan een broek die ze maar 2 max 3 maand aanheeft. Maar dat is mijn mening! Gelukkig voor de winkels haha!

Liefs ciomama

Maatje 68 van broek en 74/80 van shirt en romper!
hij is niet heel erg lang maar wel heerlijk mollig dus die bovenmaat heeft ie daar van nodig

kleding haal ik vooral bij H&M,betaalbaar en ik vind de kwaliteit wel goed.pasvorm is goed voor mn mannetje,sommige broekjes zoals van V&D of Hema zijn te strak voor hem omdat zo een dikkerd is haha...bij mn andere kids nooit gehad,bij mn dochter juist andersom (moet juist in kunnen nemen)

merkleding vind ik zelf voor deze leeftijd echt te duur,zeker omdat mn mannetje met de maand een kg groeit,(nu hopelijk wel minder)voor mn dochter doe ik het soms,maar wel in uitverkoop of niet al te duur merk

liefs jootje

Mn kleine meid is bijna een half jaar en ik heb net alles van 62 en kleiner opgeruimd. Ze zit nu op 68 en soms al op 74. Ik koop niet heel veel, meestal van de Zeeman of HEMA (uitverkoop) of online. Van mn schoonfamilie krijgen we altijd merkkleding, voor mij hoeft dat niet zo. Kopen het zelf ook niet. Zonde van het geld. Ze groeit hartstikke snel!

Terug
Bovenaan