Kledingmaat

Hallo mede-moeders!

Ik zit hier een beetje verkeerd, hoor net een seizoensforum later maar even een vraagje:
hoe oud waren jullie kids ongeveer toen ze aan maat 86 begonnen? of misschien nog maat 80.
Natuurlijk begrijp ik dat het per kind verschillend is, maar dan weet ik ongeveer een gemiddelde :D.
Zie al zoveel leuke zomerkleren maat 86 hihi

Hoi,

Mijn zoon is van 6 maart 2008 en heeft nu maar 80/86.

hij is best wel groot voor zijn leeftijd dus ik zou ook nog even reaties van andere moeders afwachten vvordat je in gaat slaan.

Mijn Nichtje wordt in aug 2 en die heeft maat 74/80 dus weet niet wat gemiddeld is.

Gr lique

Hoi hoi,

Onze meid is nu 14 maanden oud en heeft qua shirts maat 86 en broeken 92 maar ze zitten wel iets te groot, eigenlijk zit ze er net tussen in.
Volgens mij is maat 86 voor kinderen van 12-18 maanden.
Maar onze meid is vrij groot en best flink.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Zonnetje

Mijn dochter is nu bijna 15 maanden en heeft maatje 74/80. Sommige kledingstukken van maat 68 past ze ook nog. Het hangt inderdaad af van het kind, maar zeker ook van het merk. Van het ene merk heeft ze maat 68 terwijl ze van het andere merk maat 80 heeft. Het is dus heel erg lastig om te zeggen.

Succes ermee.

Liefs Trudi (mama van Jasmijn)

wij hebben precies het zelfde als trudi.
nathalia draagt nog een paar shirtjes maat 68,
maar ook 74.
qua broeken heeft nathalia maat 80, maar die kan ze voorlopig nog wel aan.
moet ook zeggen dat ik eigenlijk niks op de groei koop (bv al inkopen voor de herfst)

groetjes, do

Terug
Bovenaan