kledingtipje

Tja moet dit even met jullie delen..

Die positiekleding is zo duur ( echt duur)

Ik heb bij H&M van die truitjes gekocht voor maar 4,95 per stuk. en mijn hele buik past erin!

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!!

De prijzen van de kleding vind ik erg meevallen. Wat het duur maakt is dat je het maar een korte periode kan gebruiken. Toch ben ik niet zo happig op die kleine prijsjes. Het is toch echt mindere kwaliteit wat je koopt. En zeker als je zwanger bent staat je kleding flink onder spanning en slijt het sneller. In ieder geval dat ik mijn ervaring. Momenteel mijn derde zwangerschap en van de duurdere kleding geniet ik nu ook voor de derde keer.

Ik ben het wel met je eens joycebaby en wat er nog bij komt kijken dat ik sommige kleren helemaal niet zo geweldig vind van de positie merken, niet om dat geld aan uit tegeven idgv.

Ik koop ook gewoon bij de h&m hempjes en shirts met lange mouwen van de gewone afdeling en als ze niet meer mooi zijn koop ik een nieuwe scheelt nog steeds in geld. Bij de hema heb je ook hele leuke lange shirts en vesten! Heb zo'n vest met knoopjes en dan kunnen alleen de bovenste 2 vast maar staat super op ene legging met een lang shirt eronder of een rokje/jurkje!

Al1979 snap ook wel wat jij bedoeld. Dat je er lang mee kan doen maar ik wissel vaak mijn gaderobe ook als ik niet zwanger ben ;) dus dan maar liever goedkoop haha

Ik heb ook shirtjes van de hennes hoor! Gewoon 1 of 2 maten groter en stretch... Kan ik er ook nog een jurkje van maken!

Is het niet meer mooi naar de zwangerschap, dan gaat het gewoon de vuilnisbak in!

bij de h&m hebben ze ook kei fijne positie broeken. hele mooie spijkerbroeken en jurkjes. op de site hebben ze dat ook maar in de winkel hebben ze meer. bij de prenetal hebben ze ook mooie dingen.

Vaak hebben ze bij prenatal van die afprijs rekken staan...
Daar heb ik dus laatst veel kleding vandaag.

jurk 7 euro
jurk 15 euro
broek 20 euro
truitje 7,95

en nog een paar goedkope dingen.
Ik koop verder ook nooit duren kleding in me zwangerschappen...en had natuurlijk nog broeken liggen die ik aankon.

Ik vind overigs de positie kleding wel veel lekkerde zitten dan gewone kleding haha

Terug
Bovenaan