kledingtips..

He meiden,

Misschien hebben jullie nog tips of willen jullie je ervaringen delen wat kleding betreft: ik vind het zoo lastig op het moment. Moet echt wennen aan mn figuur op het moment, veel grotere cupmaat vanwege de borstvoeding, klein flubberbuikje eronder.. mn positiekleding ben ik wel zat, meeste is ook te groot trouwens... maar mn oude kleding kan ik nog niet aan (zit niet mooi, zie je teveel kwabbels in alhoewel ik een aantal broeken wel weer aankan maar dan hangt er zo'n randje overheen). De stretchjurkjes die ik aanhad in de zwangerschap vind ik ook niet mooi staan, zie je mn buikje in alsof ik tien weken zwanger ben.. wat dragen jullie?? Wil best iets nieuws komen, hebben jullie tips??
Liefs, mvtwee (nu drie haha)

ik draag mijn oude kleding gelukkig weer... wel neem ik nu de iets ruimere truien ivm mijn buikje, iedereen zegt dt het wel meevalt maar voor mezelf vind ik het toch prettiger hihi...

Zwangerschapskleding iig de broeken en rokjes
Van de week truitjes gekocht maar broeken voel ik me nog een worstje in en zit bij mijn litteken niet lekker

Dus van de week wel Even shoppen want ook hier het dilema

Ik bind mijn buik een beetje strak in met een brede sjaal vann dun stof. Blijkt ook beter te zijn ofzo om het weer snel strak te krijgen en vooral om stria beter te laten "krimpen" ofzo, maar hegeen stria dus weet niet te vertellen of het helpt. Mn buik is wel al behoorlijk verdwenen.. Nu kan ik een paar oude kleren wel in. De broeken niet helaas, maar bovenkleding en jurkjes enzo wel.

Hallo hier een moeder die meeschrijft in augustus omdat ik in augustus was uitgerekend, maar uiteindelijk ben ik 1 september bevallen, ik koekeloer dus ook op dit forum :)

Ik herken het probleem precies hoe jij het beschrijft mvtwee!

sommige gewone kleren die ik echt niet meer aan kon op het einde omdat jurkjes bijna zo kort werden als shirten :) dacht ik nu aan te kunnen maar helaas mijn borstpartij houdt het tegen..

Ik ben twee keer wezen winkelen, maar dat moet ik mezelf niet aan doen, broeken die ik twee maten groter kies, passen me niet rondom de buik en als ik de knoop al dcht krijg doet het pijn aan litteken en omdat het zooo ontzettend strak zit.

Ik hou het daarom noodgedwongen bij leggings/ broeklegging en zwangerschapskelding al ben ik ze zat. de jurkjes doe ik niet meer aan: ten eerste lijk je dan inderdaad nog zwanger en dat seizoen is ook wel weer geweest.

Ik denk dat ik nog een paar weken wacht en dan nog eens probeer, ook al is het maar 1 nieuw setje!

(helaas geen bruikbare tips )

We moeten natuurlijk ook niet vergeten we hebben een kindje gekregen en konden al 6 maanden niet meer in onze kleding dus aankomende 6 maanden ook een beetje afbouwen

Ik heb vandaag bij de zeeman shorts gekocht die corrigeren ben benieuwd moet nog passen ;)

Terug
Bovenaan