kleertje

hoi hoi

wat groeien baby toch snel he... demi is al uit haar kleertjes aan het groeien heeft nu maatje 62.
wat doen jullie met de oude kleren?
weggeven of verkopen op marktplaats? verkopen zit toch ook niet echt geld in....
maar ja meest kleren zijn echt nog maar amper gedragen (met het warme weer heeft ze alleen maar spaghetti rompertjes aangehad.
vind het wel zonde, en bewaren ben ik niet zo van (weet ook niet of er nog eentje komt en als een eentje komt als het een jongetje is heeft die er niks aan, die gaan ik geen roze dingen aantrekken ;) en je wilt dan toch weer wat nieuws halen nou ja ikke dan teminste )

weet iemand een goed doel? om ze aan te geven bijv.? kan ik er weer iemand gelukkig mee maken.
wij zijn de eerst in onze vriendengroep met kinderen en ook bij fam. dus daar kunnen we het ook aan niemand doorgeven zeg maar.

gr.

tip: bewaar ze voor haar pop!
ik heb zelf n pop en daar heb ik nog mijn eigen babykleertjes bij!
is echt heel leuk!
dan bewaar je gewoon de mooiste outfits!

nou moet je alleen nog ff n grote pop kopen haha

grtz

als je niet wilt verkopen dan kan het ook in die textiel containers want ook in arme landen zijn babies

ook kun je aan humanitas tienermoeder projecten geven, die hebben het vaak hard nodig

of online zoeken want je hebt ook 2e hands kinderwinkeltjes en inleveradresjes die babykleding aan "armlastigen" geven

succes ermee

groetjes sabine

Ze komen hier regelmatig van die zakken oude kjleren ophalen! En anders ana vreidninnen die een kleintje krijgen? Kunnen ze lekker uitzoeken wat z eleuk vinden.

ik zet altijd alles op mp of www.tienermoeders.nl
ik spaar t wel eerst op tot ik een vuilniszak vol heb, voordat ik het weg geef.
geef het gewoon gratis weg, of ik zet erbij; tegen een kleine vergoeding voor de kids hun spaarpotje.
en dan mogen ze zelf weten wat ze geven.
kleertjes die me dierbaar zijn (eerste jurkje, jurkjes van opa's en oma's, ooms en tantes) bewaar ik wel.
leuk voor later en te dierbaar om weg te doen.

liefs, do

ja ik wil wel wat speciale kleertjes bewaren
ga een doos voor haar maken met allemaal dingentjes erin. voor later als zij groot is.
ga ook een boekje schrijven met grappig dingen die ze gedaan heeft en zo .
maar niet meer dan een doos haha anders bewaar ik te veel en dat vind ik dan ook weer overbodig en kan mijn vriend ook niet tegen.
gr.

hoi,
iedereen heeft tegenwoordig een voedselbank daar staan ze ook te springen om dit soort dingen.ik heb al de kleding aan me zus gegeven die heeft het even voor me weg gebracht.
gr marjan

Terug
Bovenaan