Kleertjes aan bij inbakeren?

Heb vandaag de puckababy binnengekregen, ben benieuwd of het wat is! Hoor heel veel positieve reacties dus er is hoop;) Ik vraag me alleen af of jullie kindje dan ook gewoon nog kleertjes aanheeft of zo in die zak en dekentjes er overheen?
 
Heej wat toevallig! Ik heb gister ook de puckababy binnengekregen! Jaimy heeft er vannacht heerlijk in geslapen. Hij kreeg om half 9 laatste fles (beetje vroeg maar zo kwam t uit...) En kwam vannacht rond 4 uur weer :) na de fles ging ie weer heerlijk slapen en werd om 8 uur weer wakker. Wat een topnacht!!!
Ik laat z'n kleertjes gewoon aan en doe de dekentjes losjes over m heen. Hij voelde vannacht niet heel erg warm ofzo dus kan zo wel.
Ben benieuwd wat jou ervaring is!!!
 
Dat is zeker toevallig! Quinten kreeg ook om 20.30uur z'n laatste voeding, komt normaal ook niet voor maar was zelf doodop dus om 10 uur m'n bed ingedoken met de verwachting dat hij rond 23.30uur wel weer wakker zou worden om te drinken maar dat werd pas 01.00uur!!:) Daarna nog een keer om 4.30 uur, dus het is al een groot verschril met voorgaande nachten! Ik hoop dat het alleen maar beter gaat! Leg jij Jaimy er overdag ook in? Ik had trouwens ook de dekentjes er losjes overheen gedaan en hij voelde niet te warm aan dus hou gewoon lekker z'n kleertjes aan, zeker nu het alleen maar kouder gaat worden. Ik had 'm trouwens eerst wel verkeerd ingebakerd, had z'n armpjes ook tussen het klittenband gedaan;) Maar toen ik goed las zag ik dat dat niet moest, ook al kan het geen kwaad volgens mij, zo kunnen ze zeker niet bij hun gezichtje met hun armpjes, nadat ik het weer goed had gedaan zat hij al snel met z'n armen te wurmen om eruit te komen.
 
Ik baker ook in. Heb het ook bij mijn oudste gedaan. Ik kijk een beetje naar de temperatuur. Ik doe mijn jongste nu meestal een romper met lange mouw aan en een broekje met sokjes. Ik baker al in vanaf de geboorte en ben nu bezig om het af te bouwen. Hij ligt nu in een slaapzak waar de armsgaten dicht zijn genaaid en dit gaat tot nu toe ook goed. Hier ligt hij in met een romper, shirt en broek.

Ik zou ze echter wel goed instoppen. Dus niet losjes een deken erover, maar strak en tot aan het kinnetje. Mocht het te warm zijn dan kun je altijd de deken weg halen en alleen een lakentje gebruiken.
 
Ik heb Jaimy er overdag niet in. Mocht hij al een onrustige dag hebben en niet kunnen slapen, dan ben ik t wel van plan. Maar het lijkt wel of ie ook overdag rustiger is. Hij slaapt goed en als ie wakker. Is, is ie erg lief. Hij kijkt mooi wat rond en is tevreden.
Afgeopen nacht werd ie pas om half 6 wakker, weer half 9 laatste fles. Ik was nog eerder wakker dan hij, aangezien ik al weken niet langer dan 5 a 6 uurtjes gslapen heb haha.
 
ik baker mijn dochter ook in. en ze slaapt er echt langer door ! ik doe er een lakentje stak overheen en dan horizontaal omdat ze toch nog wel trapt met haar beentjes krijgt ze zo geen lakentje over zich heen
 
Terug
Bovenaan