Kleertjes gewassen!!

Gisteren hebben mijn schoonouders (eindelijk) de babyspullen allemaal gebracht,ben vandaag begonnen met de unisex kleertjes en rompertjes uit te zoeken en te wassen...

Zo leuk om die kleine spulletjes weer in je handen te hebben na 4 jaar...

Nu nog wachten op de lattenbodem van het wiegje en die dan in elkaar zetten,is het kamertje ook zover klaar.schilderijtjes ophangen en dan nog kijken welke gordijnen we willen hebben...

ik heb de commode ook ingericht...alles gewassen...moet alleen de hydrofielluiers nog wassen en strijken....en dan is ons kamertje klaar

dan hoop ik nesteldrang te krijgen...t huis mag ook wel weer es een goede beurt hebben ;-)

Bij ons is de kamer klaar. Zo leuk heb expres de deur open laten staan en elke keer als ik onze slaapkamer uit kom of naar bed ga kijk ik even lekker de kamer in. Binnenkort gaan we nog wat kleertjes halen en dekens voor het ledikantje. Dan is het wachten tot die kleine komt (+/- 14 weken)

Jullie schieten al op! Zo ver zijn wij nog lang niet... Ik herken wel het telkens even binnenlopen in het kamertje. Telkens komt er wel iets bij of verandert er iets dus dan kan ik dat weer even "opsnuiven" ;-)
Maar ja: er moet nog behangen worden, ombouw voor radiator, gordijnen inkorten, commode plaatsen, wiegje schilderen, kleertjes wassen.... pffft, nog best wat. Wou dat het al klaar was....

Lekker verder genieten allemaal!

Ik heb nu alles zover klaar vandaag nog de lakentjes en onderlakens voor de commode binnen gekregen,had ik gisteren besteld via Babydump.
Die zijn ook weer gewassen en mijn moeder heeft ze vandaag allemaal gestreken,ook de lakentjes die ik zelf heb gemaakt allemaal gewassen....

Morgen het Wiegje op zetten en schilderijtjes ophangen en dan zijn we zover klaar...

Nog +/- 14 weken wachten...

Oh, dat klinkt heerlijk allemaal! Wij krijgen pas eind van deze maand de sleutel van ons huis... ik denk dat ik me maar terug trek in de kinderkamer. In onze woonkamer staat vanalles voor ons ukje. Zo'n zin om ook alles op orde te maken!

Ik heb maar 1 nieuw setje kleren gekocht voor de baby (voor meteen na de geboorte, vanuit het ziekenhuis naar huis), mijn man wil graag dat we de kleren van ons dochtertje hergebruiken. Zelf vind ik dat een beetje flauw, ik zou graag nog wat meer kleertjes willen kopen, maar ja...
Kleertjes zijn dus allemaal gewassen. Het enige wat we nog moeten aanschaffen zijn nog een paar lakentjes en dekentjes. Vorige week hadden we de dubbele kinderwagen van vrienden overgekocht. Dus die staat ook al in de woonkamer.

Hier moet alles nog in elkaar gezet worden en uitgezocht. M'n man vindt het onzin om nu alles al neer te zetten, neemt veel ste veel ruimte in. Mannen snappen niks van nesteldrang ;)
In juli gaat hij aan de slag heeft hij beloofd!

Terug
Bovenaan