Kleertjes in mei?

<p>Hoi,</p><p>Onze kleine wordt 3 mei verwacht. Nu hebben wij alleen nog maar kleertjes gekocht met lange mouwen. Hebben we ook al newborn maatjes nodig met korte mouwen enzo?</p><p>Vind het lastig qua weer! </p>

Onze dochter is eind mei geboren. De eerste weken heeft ze ondanks het hete weer alleen lange kleding aangehad. Maar op een gegeven moment werd het zo warm, dat ze helemaal nat werd van het zweet. Toen ben ik ook pas zomerkleding gaan kopen. Dit was wel al in maatje 56. Ik zou niet teveel van tevoren kopen, maar gewoon op dat moment kijken. Als het echt heel erg warm wordt, heb je zo iets bij gehaald. 

Mei 2018 is onze zoon geboren. De eerste paar weken hebben we lange mouwen gebruikt. Maar al snel werd het zo warm, dat hij het grootste gedeelte van mijn verlof alleen een romper, en eventueel een kort broekje heeft aan gehad. 
Maar het weer kan zo varieren in mei, dat ik vooraf niet teveel zou kopen. 

Het hangt echt af van het weer en het kindje. Net zoals bij meisie heeft mijn dochtertje (juni 2018) de eerste 2-3 weekjes lange dunne mouwen aangehad. Daarna vrijwel alleen nog maar rompers. De zomerkleren nauwelijks aangehad.

Terug
Bovenaan