Ik ben afgelopen augustus bevallen, tijdens de hittegolf. Wij hebben heel veel mouwloze rollers gebruikt, want die trekken makkelijk aan en uit. Qua warmte maakt een korte mouw of mouwloos vrij weinig uit... alles gekleurd of alles wit is ook nog wel handig met wasjes draaien. Wij hadden half om half, maar zou een volgende keer denk ik gewoon veel effen witte kopen. Ze zitten toch onder de kleding . Ik had allemaal t-shirt rompers van de Hema met leuke prints, maar die schijnen dan door onder dunne shirts, dus uiteindelijk vrijwel niet gebruikt.
Ons mannetje was vrij klein en hebben echt behoorlijk lang maat 50/56 gebruikt. Kraamvisite geeft allemaal grotere maten 'want die kleine maatjes krijg je al zo veel' ? maar een tripje naar de Hema en online bestellen bij de prenatal was ook zo gedaan.
Hij had altijd een lange broek aan met een dunner shirtje met lange mouwen of een boxpakje. Tot nu toe nog nooit een t-shirt aan gehad. Ook mutsjes gewoon gebruikt in het begin. In bed toen hij echt klein was nog, had maar weinig spekjes om zich warm te houden, en ook heel lang nog met naar buiten gaan.
Qua kleding kopen sla ik meestal een maat over, hij gaat standaard van eigenlijk net iets te krap naar mouwen en broeken omslaan ?