Kleertjes wassen

ja dat idee had ik ook, wil binnenkort wel beginnen met het schoon maken van de babykamer en dan 1ste week van me verlof wassen, ik moet nog 5 weken werken, wat gaat de tijd toch snel!!!
 
Ik was een beetje overmoedig..Ik wist dat ik een zoontje kreeg en had al heel veel kleren ingekocht + dat ik van 3 vriendinnen alle kleertje van hun zoontjes had gekregen. Dus ik had kleren in overvloed.
Heb eerst de kleren uitgezocht welke we wilde hebben en daarna gesorteerd op maat.
Ik ben begonnen met maat 50 en 56 te wassen. Gelukkig met ik ruim op tijd begonnen. Het was best veel. Maar het ergste was de strijk !!!! Moe en dik en het was zomer dus had echt geen zin om te strijken. Ik heb er een paar weken voor nodig gehad om alle klaartje gestreken in de kast te krijgen.
Als je geen last hebt strijk-haat dan adviseer ik je rond 35 weken te wassen en strijken. En als je wel strijk-haat hebt of heel veel kleren, begin dan wat eerder.

met 38 weken kan de kleine vaak komen. Dus zorg dat je voor die tijd alles op orde hebt...ook in het geval van eventuele complicaties en vroeg geboorte.

Veel was en strijk plezier !!!
 
Hoi,
Ik waste ook rond 34-36wk de kleertjes en lakentjes ed.
De meeste pakjes hoefde niet gestreken dus daar heb ik geen last van gehad!
Ik waste maat 56-62 uit de rest nog niet, ze gingen dan ook altijd heel snel naar 62toe!
Nog maar 5wk werken, schiet al op dan hé!
Liefs MJ
 
Ja 5 weken werken gaat echt hard!!!! Maar heb ook wel zin om te stoppen en lekker rustig aan te doen.
Ik ga ook straks eerst uitzoeken wat we allemaal hebben, heb al zoveel gehad.
 
Ik ben al begonnen met wassen vooral omdat ik geen droger heb en nu alles nog lekker buiten kan drogen. Ben in december pas uitgerekend maar het geeft rust dat de kleertjes nu schoon zijn. Het kamertje doe ik straks in mijn verlof
 
Terug
Bovenaan