Kleertjes wassen

Goedemiddag dames,

Ik vroeg me af of jullie alle kleertjes ook vooraf wassen of niet.

Ik heb nu wel alle rompertjes enzo gewassen (die zitten tohc echt tegen de huid van de beeb aan) maar moeten de normale kleertjes ook vooraf gewassen worden?

Met mijn eigen nieuwe kleren doe ik dit ook niet maar wie weet moet dit wel met de kleding van de beeb....

Thanks

Ik heb alles gewassen.. Schijnt toch beter te zijn ivm stoffen die erin zitten van de produktie.

Wel gewoon met de eigen was mee hoor, heb alleen de wasverzachter weggelaten. Maar wij hebben dan ook allebei geen gevoelige huid en geen allergien

Doe mijn eigen kleren ook nooit eerst. Denk dat ik dit ook niet spruit zijn hele leven ga volhouden, alleen in het begin

ik heb het ook allemaal gewassen, niet met wasverzachter...
En ik heb de "gewoonte" om alles eerst een nacht in koud water te zetten tegen het krimpen en verkleuren. Dat doe ik met mijn eigen kleding en heb ik nu dus ook gedaan!!!

Ik was ook alles eerste even, alleen als ze ouder worden niet meer.. Ik zou het gewoon met je 'eigen' wasmiddel doen, die tip kreeg ik detijds. Gebruik je Neutral oid dan heb je kans dat ze straks nergens meer tegenkunnen..
Mvtwee

ik heb alles eerst gewoon gewassen zonder wasverzachter
omdat er in de fabriek meschien troep zit wat op de kleertjes kan komen is het beter dat je de kleertjes wast voordat de kleine het aan krijgt

Terug
Bovenaan