Kleertjes

<p>ha dames,</p><p>graag wil ik jullie mening. Ik maak al enige tijd kleding voor mijn dochter van bijna 1 jaar. Ik krijg daar veel Complimenten over. Nu is een collega van mij in verwachting en wil ik haar graag een leuk setje babykleertjes geven. Maar... zit je daar als nieuwbakken moeder überhaupt op te wachten??? Hoe zouden jullie dat vinden?</p>

Ik heb een naamslinger van stof, een gehaakt pakje en gehaakte knuffels gekregen en vond het juist super lief wanneer mensen zoveel moeite hebben gedaan, hartstikke leuk juist! 

Ken je haar smaak? Dan is het superleuk. Maar sommige mensen zijn heel precies in wat ze hun kind aan willen trekken, dus even peilen kan wel handig zijn. Overigens denk ik dat de meeste vrouwen iets persoonlijks en origineels erg zouden waarderen.

Een kennis heeft destijds een pakje voor mn dochter gemaakt. Totaal niet mijn smaak, maar ik vond het wel super lief!! Ik heb deze haar 2x aangetrokken ?daarna gelamineerd en in haar herinneringen map geplakt. Zo bijzonder!  Het idee dat iemand zo druk geweest is voor je kind. Super lief ❤️

Zeker leuk!! Vooral omdat het zelf gemaakt is en ja smaken verschillen maar dat is allemaal maar bijzaak.. ik zou er heel blij mee zijn!

Het ligt echt heel erg aan de ontvanger zoals al gezegd is. Een vriendin van mij wil alles "merk" en kun je dus ook niet blij maken met zoiets. 
Ikzelf zou het fantastisch vinden. Mijn moeder is samen met mij naar de stofjesmarkt geweest, misschien is dat nog een idee, dat je haarzelf een stofje laat kiezen? Dan gaat de verrassing er wel af natuurlijk.. ik weet niet hoeveel tijd je hebt, maar je kunt ook het kaartje als leidraad nemen voor de kleuren. 
Sowieso een heel persoonlijk en tof idee! 

Terug
Bovenaan