Kleertjes

hallo Hatice,
ik heb alles lekker uitgewassen! vaak hebben meerdere mensen het al in handen gehad, dus ik vond wel zo fijn om alles even uit te wassen.
groetjes,
Zomer
 
soms hebben ze het zelfs aangehad om te passen enzo,bah.Het maakt ook nog eens hele reis voordat het in de winkel ligt,uit de machine van de fabriek,in plastick,in doos of bak,in vrachtwagen ,naar winkel,in winkel hangen,mensen pakken het kijken er naar hangen het terug.Zo kan je natuurlijk nog wel ff doorgaan,lekker wassen dus!!!
 
je moet nieuwe kleertjes wassen vanwege allergische reakties en niet omdat mensen het hebben beetgehad. wat denk je; dat je kind daar ziek van wordt? wat geeft het als iemand het heeft gepast. als je zo denkt als hierboven kan je je baby beter gelijk isoleren van de buitenwereld.
 
Ik heb het ook allemaal gewassen. Ook de lakens en handdoeken enzo. Met een wasmiddel zonder bleek en geen wasverzachter. Stond ergens. Geen idee of dat echt moet, maar toch maar gedaan. Is inderdaad erg leuk om te doen. Al die kleine kleertjes aan de lijn!!!! Heerlijk, ik kan niet wachten!!!
 
In de fabriek doen ze vaak een soort laagje over de kleding zodat het minder snel vlekt. Je baby heeft een teer huidje en kan hier allergisch voor zijn. Met één keer wassen krijg je dit eraf. Even wassen van te voren is dus beter
 
Je moet de kleertjes, lakentjes etc idd eerst wassen voordat ze aangedaan worden, zonder wasverzachter anders kan je baby allergische reacties er op krijgen. Een baby is namelijk heel vatbaar voor vreemde stoffen, krijgt hier gelijk pukkels/rode vlekjes van. En voor je kindje is dit fijn, dus gewoon even lekker wassen.
 
Terug
Bovenaan