kleertjes ???

Hallo,

Ik heb een vraagje over wat jullie met de te kleine kleertjes doen?   Toen de kleertjes van mijn oudste te klein werden heb ik de kleertjes die ik echt leuk vond en nog in goede staat waren bewaard voor de tweede en de rest in zo'n kleding ton gedaan voor een goed doel. Nu heb ik bij de tweede heel veel kleertjes gekregen (jammer he) de helft heeft hij nog niet eens aan gehad of 1 keer en ze zijn hem nu al te klein! Ik weet heel zeker dat ik geen derde wil en niemand in mijn omgeving is zwanger is van plan dat te worden dus............
Wat moet ik met de kleertjes doen, ik vind het eigenlijk een beetje zonde om nieuwe kleertjes in zo ´n bak te gooien!

groetjes   Mama van Y en J

Hallo,

Je zou kunnen proberen om ze te verkopen op marktplaats. Dan krijg je er nog iets voor terug en doe je een ander en een hoop plezier mee.

Zelf ga ik het nog bewaren, maar goed Stijn is ook ons eerste kindje en wij willen we nog graag een tweede ( op termijn)

Carina

Hoi, hoi,

Misschien kun je een nichtje of neefje charteren om op koninginnedag die kleertjes te verkopen? Of er zelf gaan staan? Als het er mooi uitziet, zijn er altijd genoeg mensen die kinderkleertjes willen kopen!

Groetjes,

Eveline

Op internet, of misschien ook bij jou in de buurt bij 2e hands (kinder) kleding winkels??
Krijg je er nog wat voor terug, of je wisselt het daar gelijk in.

groetjes

hoi,
mijn moeder heeft naar de voedselbank bij ons in de stad gebeld, daar kende ze iemand die zwanger was en geen geld had. Daar zijn de kleertje naar toegegaan. Sommige ook nooit gedragen.
groetjes Elke

ik zou ook zeggen verkopen!en wat je overhoud kun je bewaren.misschien is er over een jaar wel iemand zwanger?zo heb ik ook kleetjes gekregen van een vriendin met kindjes van 3 en 1.
groetjes kari

Hoi,

Op lagere scholen/buurthuizen/peuterspeelzalen en dergelijke hebben ze regelmatig van die verkoopdagen/ruilbeurzen voor kinderkleding. Dan kan je jouw spullen verkopen en andere kleertjes voor je eigen kindje kopen. Echt heel handig. Vooral omdat heel veel moeders met hetzelfde probleem zitten en je dus voor een prikkie ontzettend leuke bijna nieuwe kleding voor je dreumes kan kopen.

Groetjes, KT

Als je het niet zo ziet zitten om de spulletjes te verkopen, of als je er graag een goed doel mee wil dienen is het misschien een idee om het te schenken aan bv. een blijf-van-mijn-lijf -huis.
Via internet zijn daar vast contactadressen van te vinden.
En de voedselbank is natuurlijk ook zo'n goed doel.
Geeft een goed gevoel als je op deze wijze iemand kunt helpen.
Suc6 ermee.

Terug
Bovenaan