Kleertjes...

Ik begin nu toch een beetje de kriebels te krijgen voor het kopen van allerlei leuke schattige kleertjes!!
Omdat we niet willen weten wat het wordt, blijft het dus allemaal erg neutraal.
Maar nou vind ik het toch erg lastig om te bedenken wat en hoeveel je moet kopen. Augustus is een warme maand (tenminste daar ga ik vanuit) en al snel zal het wat af gaan koelen. Moet ik rompertjes en shirtjes met korte mouwtjes, lange mouwtjes halen, pfff ik vind het best lastig en ook de hoeveelheid! Iedereen zegt dat je veel wast de eerste weken, maar dat je ook weer niet teveel moet hebben omdat ze er zo snel uitgroeien..
Heeft iemand hier al ervaring mee en kan me hiermee helpen?!
Bedankt alvast!
 
Mijn (nu nog) jongste dochter is van juli vorig jaar. Ik had voor haar ook wat korte mouwen, maar heb ze niet gebruikt (ja met lange mouwen eronder). Ik zou dus niet teveel korte mouwen kopen.

Rompers heb ik persoonlijk het liefst mouwloos. Het kruipt zo snel op als er lange mouwen over heen gaan.

Wat betreft hoeveelheid; ik heb denk ik een stuk of 10 rompertjes en 15 shirts met lange mouw. Als je kindje veel spuugt heb je toch wat verschoning nodig. Ook met het naveltje trouwens.

Wel leuk hè om te shoppen!
 
Terug
Bovenaan