Kleertjes

Hoi,

Wat doen jullie je kleintje aan met dit mooie weer? Ik doe mijn zoontje van 11 weken nu geen jasje aan en ook zijn deken heb ik uit de kinderwagenbak gehaald. Hij ligt daar in onder zijn lakentje of alleen zijn kleding.
Ik doe hem een romper aan met korte mouwen en een shirt met lange mouwen erover. Óf ik doe hem een romper aan met lange mouwen met een shirt met korte mouwen. Zou dit alsnog te warm zijn? Moet hij anders romper met korte mouwen aan met een shirt met korte mouwen.
Mijn zoontje is wel een klein beetje verkouden.
Gister was het behoorlijk warm. Toen hij buiten was, heb ik zijn broek en sokjes uitgetrokken.

Wat doen jullie?
 
Ik zou gewoon goed in de gaten houden of hij warm genoeg blijft. Af en toe even in het nekje voelen van je kleine en dan voel je snel genoeg of hij nog warm genoeg is. Wel goed insmeren he! Ook in de schaduw, want ze verbranden zo snel!
En als je het zeker wil weten, kun je hem af en toe tempen, dan weet je helemaal zeker of hij zijn temp kan behouden.
Liefs,
Mar
 
Met dit weer een shirt met korte mouwen en een romper met korte mouwen. Het is 25 graden, lange mouwen draag ik nu zelf ook niet. Ook lekker blote voetjes. En ook blote beentjes, een jurkje of korte broek is nu prima.
Idd. altijd insmeren en een parasolletje met wandelen.
Ik leg mijn dochter dan wel onder een lakentje, maar dat is ook ivm de zon.
 
Kijk een beetje naar wat je zelf aan hebt. Timo is nu bijna 13 weken en standaard warmer dan dat ik zelf ben! Dus als ik in een hempje loop, dan heeft hij ook een t-shirt aan. Ik doe hem wel gewoon een dunne lange broek aan, aangezien dat je dan veel huid hebt bedekt en dit ook niet kan verbranden.
 
Onze uk zweet zich een ongeluk met dit weer....hij ligt in z'n romper met een lakentje in de wagen en in bed ook alleen met romper en laken. Morgen gaan we een hele dag weg met de familie...voor de show gaat ook een korte broek maar mee hahaha! En natuurlijk zonnecreme, hoedje, parasolletje...tjeee wat een meuk met zo'n kleine :(
 
@ RianS de zon komt ook door kleding heen hoor dus wel insmeren als je hem in de zon legt met lange broek. ;)
Hier doen we gewoon korte broek aan en romper met dat warme weer.
Nu weer shirtjes met lange mouwen en lange broek. Maar neem altijd een kort setje mee naar de creche of als we op bezoek gaan ergens.
 
Terug
Bovenaan