Kleertjes

Nu we het geslacht weten, wil ik graag nog wat kleertjes kopen die specifiek voor een jongetje zijn. Maar ik ben bang dat ik te veel ga kopen en het dan ongebruikt in de kast blijft liggen, wat ik ook wel weer zonde vind. Hoeveel hebben jullie in elke maat? Ik heb echt geen idee hoe vaak een baby schone kleertjes aan moet. Ik ga uit van elke ochtend iets schoons, maar het zal vast ook wel eens een ongelukje hebben en dan moet het weer vaker. Ik heb ook geen zin om straks elke dag te moeten wassen, omdat we niet genoeg kleertjes hebben. Zucht! Wat lastig zeg. Ik weet ook wel dat als de baby er eenmaal is, we zo spulletjes hebben bijgehaald, maar ik zie nu zo veel leuks en ik heb gewoon zin om spullen te kopen! :) Herkennen jullie dat ook?
 
Mij is verteld dat je ongeveer genoeg hebt aan 5/6 setjes kleding, omdat je vaak nog heel veel kleertjes krijgt! Daarnaast is het zonde om teveel te kopen omdat ze de eerste weken snel groeien en er zomaar uit zijn...

Geniet ervan, het is heerlijk om voor de kleine te winkelen :D!!
 
5 of 6 setjes is genoeg.....daarnaast: maak je borst maar nat want je wasmachine gaat de eerste periode echt overuren draaien en je ventjes kast heeft niet eens tijd om leeg te raken, haha!
 
Ik heb me toch echt niet in kunnen houden... Kwam zulke leuke kleertjes tegen en ook nog allemaal afgeprijsd... Ik geloof dat ik nu wel zo'n beetje genoeg heb in maat 50/56 en 62....

Ik verwacht trouwens niet zo veel kleertjes te krijgen. We hebben allebei niet zo veel familie (of familie waar we contact mee hebben) en aan vrienden en collega's willen we grotere cadeau's vragen dan kleertjes.
 
Als mensen kleertjes willen geven kun je altijd nog vragen om kleertjes in een bepaalde maat... Dan kun je voor de eerste maatjes zelf inkopen.
Houd wel rekening met het seizoen!
 
Terug
Bovenaan