Klei waneer?

<p>Even een vraagje,</p><p>Mijn dochtertje wordt volgende week twee en nu zoek ik wat spel met meer uitdaging erin. Nou dacht ik leuk kleien aan tafel is misschien wel wat. Maar zou ze hier te jong voor zijn of kan dat al wel. Ik ben gewoon heel benieuwd. En zit er nog verschil in verschillende soorten klei. </p><p>Groetjes Mirjam </p>
 
Zeker leuk voor die leeftijd! Het zullen nog geen herkenbare knutsels worden, maar het is een leuke ontdekkingstocht voor ze. En ze zullen jouw slak of ander enigszins herkenbaar figuur fantastisch vinden ??
 
Ja hier is het een groot succes! Voelen, kneden, proberen een bal te rollen.. allemaal leuk. Zeker icm zo'n ding om spaghetti's mee te maken.
 
Mijn dochter is vanaf dr eerste verjaardag al helemaal fan van kleien. Dus zou het zeker introduceren! Echt niet te jong nee. Mooie creaties hoef je niet te verwachten. Maar lekker kneden, rollen, snijden. 
 
Nee, de mooie creaties verwacht ik uiteraard ook niet. Maar het lijkt mij leuk om weer eens wat anders te introduceren zeker nu we zoveel thuis zijn. 
 
Welke klei gebruiken jullie?
 
Hier van de Sint gekregen met 17 maanden. Mijn zoontje vindt het super! En Play-doh is niet giftig, dus een hapje kan geen kwaad.. en mijn zoontje kan uit ervaring spreken dat play-doh heel vies is ?... heeft hij 1 keer geprobeerd en daarna nooit meer gedaan
 
 
Wij hebben klei van de action. Nu natuurlijk niet mogelijk te kopen ;) maar die is inderdaad ook veilig mochten ze het toch in de mond stoppen
 
Onze dochter van 20mnd speelt al met klei. We hebben koekvormpjes welke ze in de klei duwt, soort van koekjes bakken maar dan met klei ? Ze kan er zo een uur mee bezig zijn. 
 
Terug
Bovenaan