Kleien??

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Jennifer heeft met Sinterklaas was klei-spullen gehad en ik zat te denken om dat binnenkort eens  uit te proberen..

Hebben jullie al met de kids ge-kleid, en zo ja ging dat, begrijpen ze dat al???

gr. Ilone

ps
probeer steeds wat anders te doen met Jennifer, anders gaat mama zich zo vervelen... toren bouwen ben ik al behoorlijk zat...of koken...pop aankleden..etc...  dus andere tips voor binnenshuis altijd welkom...

hoi hoi

en kleuren vind je dat niet leuk??
ik vind dat wel leuk hoor met mama kleuren
allen soms knabbel ik nog wel eens op de potloden dat vind mama wat minder

kleinen dat snap ik nog niet zo goed , stop alles in de mond en dan roept mama
heel erg hard BAH hahahaha

groetjes Ryan en veel knutselplezier

Hahaha, ik hou niet van kleien. heb ook nooit met mijn kinderen gekleid.... Vind het een troep geven, contant klei uit mondjes halen. Kleuren vind ik wel leuk om samen te doen, of verven

Hoi Ilone,

Ik herken me wel in jouw 'verveling' van het bouwen van torens o.a., hahaha.
Wat ik af en toe ook doe met Tara, is kleuren, net als Ryan (van Moekje).
Ik blijf er zelf wel bij en zeg dat het niet mag, als ze een kleurpotlood in haar mond wil stoppen.
Ze kan nog niet echt kleuren, het is meer krassen over de kleurplaten (die ik overigens via internet opzoek en uitprint), haha.
En voor haar eerste verjaardag kreeg ze van haar oom een ballenbak, dus daar spelen we soms ook in.
Of we gaan samen boekjes bekijken.

Groetjes,
Shivana

Hoi,

Nou, kleien is hier wel favoriet, maar dan bij Eva, nog niet bij Bas.
Ik ken Bas een beetje, dis zou het zo opeten allemaal! Dus Bas moet in de box als Eva aan tafel zit te kleien.

Tja, wat doe ik dan wel met Bas?!? Bouwen, boekjes lezen (flapjes boeken zijn helemaal favoriet), maar Bas speelt ook veel alleen eerlijk gezegd. Hij kan uren spelen met twee bakjes bijvoorbeeld. Dan stopt hij eerst allerlei dingen in het ene bakje, haalt het er weer uit, en stopt het in het andere bakje. Ach zo blijft een mens bezig....

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan