kleien

Hoi allemaal,

wil jullie even laten lachen. Ik kan het inmiddels ook weer maar dat duurde even.
De man van mijn nichtje zegt altijd dat hij gaat kleien als hij gaat poepen. We waren daar zaterdag op bezoek en denk dat mijn kleine menneke dat iets te letterlijk genomen heeft.
Had hem vanmiddag in bed gelegd. Alleen een luier aan, omdat het veels te heet was voor een rompertje / slaapzak. Hij heeft een tijd heerlijk geslapen maar toen ik na een uurtje (of twee) boven kwam lag Tijn ... te kleien!!! Muisstil... Hij had zijn luier uitgetrokken en zat heerlijk met zijn eigen ontlasting te kneden en had het ook heerlijk op zijn bedje (staat gelukkig haaks op de muur!) gesmeerd. Tijn helemaal onder, alles vies. En ik had net 2 machines was klaar. Ppfffff. Heb m zo goed en kwaad als het ging in de tummy-tub gestopt (we douchen altijd maar was alleen en de tt stond er gelukkig nog) en toen met sop aan de weer gegaan. Grrrr. Maar goed, kan er nu wel om lachen en wilde jullie even mee laten genieten.

groetjes Natasja

HAHAHAHAHAHAHA! Die is GOED! Tenminste...zolang die van mij het maar niet gaat doen.. Was het eenmalig of vind ie het zo leuk dat ie het nog eens gaat doen?
gr.Ing

Ppfff, ing, breng hem niet op ideeen zeg! Voorlopig mag meneer of met slaapzak of met rompertje naar bed... (hoewel ie dat rompertje ook al vaak los weet te krijgen, het is een kleine Houdini...)
En ja, is leuk als je het leest he? En vooral als het dan niet de van jou is, grinnn. Maar goed, zoals 10e zegt jullie zullen vast ook je portie nog wel krijgen...

Een vriend van mij noemt dat ook zo hihi.

Mijn nichtje van nog geen 1 deed dit ook, en kreeg er ook nog eens lol in. Het werd meer een vorm van vingerverven mettertijd.

Lang leve de ouderwetse stoffen luiers met veiligheidsspelden! Maar die zie ik mezelf nog niet wassen....

Terug
Bovenaan