klein beertje

Ik ben vandaag met Naomi naar het CB geweest, derde prikken dit keer

Naomi is nu 7540 gram en 65,5 cm...en dat met 4 maanden, is dus echt een klein beertje....past nog net binnen de curve (dit gewicht en deze lengte zou met een maand of 9 ook nog ok zijn....)

Verder was alles weer ok, ligt goed op schema qua ontwikkeling en hier dus weer een hele blije mama

groetjes Yvonne

Wat een kanjer! Laura was vorige week 61 cm en 6510 gram en toen was ze 6 maanden!

Fijn dat alles goed gaat, is toch altijd weer een lekker moment als ze helemaal goed zitten, niet?

Groetjes Ilona

hallo yvonne

onze 'kleine' stef gaat ook heel erg hard hoor, wij moeten woensdag weer naar cb en dan kijken we weer hoe hij het heeft gedaan, de laatste keer dat we geweest zijn was hij 7030  gram en 67 cm ook een  klein beertje hihi  en toen was ie bijna 4 mnd geloof ik kun je nagaan hihi.

maar het is hartstikke mooi dat je dochter het zo goed doet!!!!

groetjes Chantal   mv stef 27 02 2007

Jeetje zeg....maar mijn oudste was ook redelijk aan de maat hoor, die was met 4 maanden 6930 gram en 65,3 cm en die is nu heel mooi gemiddeld, 3,5 jaar en 15 kg en 97,5 cm....

Groetjes Yvonne

Hallo allemaal,

nou ik heb hier ook  een groot beertje .
Ik ben afgelopen maandag naar het cb geweest toen was Levi precies 3  maand en hij is nu al 65 cm en weegt 7440 gram.  

Groetjes Anne
trotse mama van Levi (9april 2007)  

Terug
Bovenaan