klein beetje afscheiding?

Wie heeft hier ook een beetje last van?

iedere keer als ik naar de wc ben geweest dan heb ik iedere keer een beetje slijm bij het afvegen. Is dat normaal? heb dit de vorige keer namelijk niet gehad!

Nog een klein vraagje: zijn hier meer die per dag verschillend last hebben van de kwaaltjes?

Ik was in het begin echt heel moe! Ben nu 6 weken. En nu valt dat dus alweer mee. Heb wel last van mijn borsten. en een zeurend gevoel recht onder in mijn buik... ( schaamstreek)

Ook ben ik een ochtend misselijk geweest, daarna niet echt meer...

deel graag jullie ervaringen.
Ben een beetje onzeker. vooral na mijn mk. hoop zo dat het nu wel goed is!

xx
 
Van afscheiding heb ik ook last, het is helder en wit.Afscheiding is heel normaal en komt bij heel veel vrouwen voor.

Qua kwaaltjes, ben misselijker dan bij mijn 1e zwangerschap maar dat wisselt ook weer met de dag, de ene dag is het erger en de andere dag juist weer minder.

Wat mij ook al opviel is dat ik savonds ook veel last heb van buikpijn, de ene keer wat stekend en de andere keer meer zeurend.

Heb afgelopen maandag een echo gehad en daarop was alles goed en een mooi kloppend hartje dus het zal er allemaal wel gewoon bij horen.

Succes ermee en een goede zwangerschap toegewenst!
 
Afscheiding is echt een zwangerschapskwaaltje, heel vervelend want het kan nog veel erger worden. Wisselende klachten zijn heel normaal.
En het is super spannend die eerste weken, helaas kan je niets anders dan gewoon afwachten.
Succes!
 
hoi dromertje,

ook ik heb last van afscheiding, al wordt dat nu wel iets minder (ongeveer 7 a 8 weken).
ook ben ik nog steeds moe.
gisteren op het werk heel misselijk geweest (gevoel dat ik elk moment kon gaan overgeven, wat gelukkig niet gebeurt is).
vandaag er bijna geen last van gehad.
dus het verschilt ook per dag hoe ik me voel.
 
Bedankt voor jullie reactie's. Stelt me toch weer gerust. ik moet het ook gewoon op me af laten komen denk ik. Vind het wel moeilijk. Want er is altij dwel een moment op de dag dat je er mee bezig bent. Zeg gerust de hele dag hihi... ik voel me verder prima.
volgende week naar de vk. en dan heb ik hopelijk ook snel een echo. Dat zal al een stukje onzekerheid weg nemen. hou jullie op de hoogte!

 
Terug
Bovenaan