Klein beetje oud bruin bloedverlies

Hai Meiden,

Korte voorstelronde... Ik ben Patricia, 27 jaar en nu 24 weken zwanger van ons eerste kindje. Na 6 iui pogingen zijn we gestopt, en een jaar later was ik spontaan zwanger! helemaal blij. Alles gaat goed, maar ik heb sinds een week of 4 soms licht oud bloedverlies. Inmiddels ben ik gister in het ziekenhuis bij de gyn geweest (op advies vk) en ben helemaal doorgelicht. Ze kunnen niks vinden, maar de gyn heeft me een week absolute bedrust voorgeschreven. Ik deed het al veel rustiger aan, maar nu mag ik ff helemala niks meer.

Wie herkent het bloedverlies? Tis echt niet veel, maar heel donderbruin.

groetjes,
Patries

Jeetje wat een verhaal.... Ik ben nu ruim 26 weken zwanger en heb ook een aantal keer licht bloedverlies gehad. Omdat ik sowieso al in het ziekenhuis loop mocht ik de eerste keer meteen komen. Ben toen helemaal onderzocht en het enige wat ze konden vinden was dat mijn baarmoedermond een beetje onrustig was. De keren daarna heb ik niet gebeld omdat ik dacht dat het wel oke zou zijn maar daar kreeg ik afgelopen controle toch voor op mijn kop. ALTIJD bellen met bloedverlies was hun eis.

Nu is het gelukkig alweer 1,5 week rustig.....

Blijft spannend he!

Groetjes Wonderenbestaan

Hoi meiden!

Bij m'n vorige zwangerschap had ik ook bloedingen vanaf week 22 ongeveer. Uiteindelijk na veel angst stress en echo bleek t een verkleving te zijn op de baarmoeder. Door rust verkleind t, gaat 't wondje' over. Door te veel inspanning kan t verergeren. Ik had ook bedrust en na ergere bloedingen volledig loopverbod, op wc na... 2x in t ziekenhuis gelegen en met longrijpende injecties en veel rust waardoor de baby goed groeide is Billy met 35w gehaald. Hij was een gezonde boy 2550gr. Ik heb m'n gyn. -tig keer ook 's nachts gebeld. Hij vroeg altijd naar de kleur vh bloed en t is erg belangrijk dat t niet versrood is. Een baarmoederverkleving kan gewoon over gaan, als een wondje, en ik hoop dat dat t geval is voor jullie!!!! Rustig aan meiden!!!
De oorzaak van een verkleving kan vanalles zijn ook zomaar dus je kunt er nix aan doen, helaas. Sterkte!
groetjes, Priscilla, mama van Ioannis,Billy en 24w5d boy3!

Terug
Bovenaan