klein blundertje...

We hebben sinds kort kunststofkozijnen en ook een nieuwe voordeur.
Mike kon de oude voordeur never nooit niet openmaken...dus dat dachten wij ook van de nieuwe....
Zit ik op het toilet, de toiletdeur open om mike in de gaten te houden....loopt ie de gang in en opeens maakt ie de voordeur open....ik schrok me een ongeluk, maar zat nog steeds met mn broek naar beneden....
Stond meneer al half buiten..tja wat doe je dan...hup hem achter na, met mn broek nog op de hielen.....oeps
Gelukkig dat er niemand op straat te zien was....schamrood komt al weer op de kaken als ik aan de gedachte denk dat erwel iemand was geweest.
Zal ik een goede indruk hebben achter gelaten hahahhaha
Nu gaat de voordeur dus op slot!!

liefs jen en mike

Whahaha,ik zie het al helemaal voor me.
Moet de overbuurvrouw net uit het raam hebben gehangen om het beddengoed te luchten,haha.
Doe die deur voortaan maar op slot!
Groetjes tanja

Hahahahahahahaha!
Ben wel nieuwsgierig wat jij dan een grote blunder vindt....

Wat een handigert die Mike! Dat wordt oppassen geblazen dus! Deuren (en ramen!) goed vergrendelen!

Groetjes,
Ellen mv Julian

whahahaha lig hier helemaal dubbel hoor....echt weer iets voor Jen....

nou meis...laat die voordeur echt maar lekker op slot vanaf nu.....dat lieve ventie van jou .....wahahahaa..

liefs denise

Whahahaha ik kom niet meer bij!!!!  Ik zie het al voor me: misschien ook nog een stukje toiletpapier "ergens" tussen? Dit vind ik nou humor hihi (als het iemand anders overkomt )

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan