Klein buikje,flinke baby

Gisteren ook eindelijk een groeiecho gehad,ons kindje weegt nu met 30 weken 1637 gram en loopt daarbij iets voor op de groei,flink hoofdje en mollig buikje werd gezegd haha...mn andere 2 kids hadden dat ook.verder alles goed.en nog steeds een jongen....was beetje geschrokken na verhaal van Samantha.
verder een klein buikje ondanks 3de kindje,ondanks flink kindje,iedereen denk dat een kleintje is haha...maar volgens de verloskundige zegt de grote van je buik helemaal niks over de grote van je baby.
ze zei:je kan gewoon heel goed verstoppen,want draag ook echt niet in de breedte.
ben in ieder geval blij dat alles goed was

liefs jootje

Gelukkig maar.

Ik heb een grote buik, tenminste dat vinden velen.
Toch groeit ukkie zoals het moet.
afgelopen dinsdag groeiecho gehad met 30+6 week.
En het groeit zoals het moet groeien, ongeveer 1600gr nu
bij ons ligt de groei van buikje ook iets voor.3 dagen maar.

Zo zie je maar weer dat het allemaal niks zegt!

Geniet ervan!!

hoi hoi

fijn dat alles goed gaat, en acht klein buikje heeft ook zo zijn voordelen he
bij mij komt eerst de buik de kamer binnen en daarna de rest hihihi
echt een puntige hoge buik

Hoi, moet toch wel even lachen. Wij hadden een groei echo bij 31 weken en bij ons was ons kindje ruim 2100 gram. Als ik dan hoor dat jullie een flink kindje hebben. Groei ligt 3 weken op voor bij mij

Wel fijn dat je wat duidelijkheid hebt

x yvonne

ik heb nog geen groeiecho gehad heb hem pas met 32 weken. 3 febr.
maar ik was bij mijn zoon echt heel dik,. had een hele grote buik en die was ook natuurlijk 10 pond.
maar nu bij deze is mijn buik echt bescheiden. en verwachten ze een normaal formaat kindje. dus ben benieuwd wat de echo voor mij dan voor afmetingen geeft..

een dikke buik zegt inderdaad niks. Ik en een vriendin waren samen tegelijk zwanger, zij was echt MEGA en mijn buik was gewoon, een zwangerschapsbuik zeg maar...
Bij de geboorte van onze kindjes was haar kindje 2900 gram en mijn Finn was 4200 gram!!!
Dus het zegt echt niet alles. Fijn dat het goed gaat en dat het nog steeds een jongentje is!
Ik ben ook geschrokken van het verhaal en vind het echt vreselijk voor haar! 6 feb heb ik de groei-echo...

Haha, gelukkig nog een jongetje!! Nou, ik kan je vertellen dat we van het weekend hard aan de slag zijn geweest. De Prenatal was héél coulant en alles mocht terug, ongeacht ik een bonnetje had of niet.. echt super! Ook hebben we de babykamer verbouwd, die is nu turquoise met heel donkerpaars (dat paarse nog van de meisjeskamer, maar het kan heel goed)... Viel uiteindelijk gelukkig allemaal mee...

Fijn dat de groeiecho goed was, dat geeft altijd een goed gevoel he?

Terug
Bovenaan