klein buikje?wat vinden ze bij jullie?

hoor vaker in me omgeveing wat een klein buikje ,moet je nog 8 weken ??? (6-07-2011)
ik vindt hem vrij normaal denk ik ,ben allang blij 17 kilo aangekomen bij me andere 2 zwangerschappen was ik op het einde ruim 25 a 30 kilo aangekomen ,dus ik vindt het niet zo erg ,zal maandag eens horen aan vk

wat horen jullie vaker?
gretttzzzz

Herkenbaar! Ook ik krijg vaak te horen: goh je moet nog wel even zeker? ...ik ben 1juli uitgerekend...en vind het zelf ook wel meevallen, zit toch echt een hele bult hoor;)
Wel vervelend soms die opmerkingen..want de grote van je buik zegt uiteindelijk niks ( ik nu 13kilo aangekomen)

Erg herkenbaar, ik moet vanaf vandaag nog 8 weken (8 juli uitgerekend) en overal waar ik kom vragen ze hoever als ik heen ben, zelf gokken ze dat ik net over de helft ben.
Ben nog niet zoveel kilo's aangekomen als jullie zit nog maar op de 8 kilo.

~ja hier ook... zeggen ze ook een mooi klein buikje ik heb.. maar dat idee heb ik ook vergeleken met de zwangerschap van mijn dochter!
Ik ben helemaal niet veel aangekomen.. geloof 6 kilo..

bij mij zeggen ze juist dat ik een dikke buik heb, terwijl ik laatst "nog maar" 11 kilo was aangekomen
ik wordt soms best onzeker van dit soort opmerkingen, maar wil me er niet zoveel van aantrekken. ga na de bevalling wel weer sporten.

ach meiden t zegt echt helemaal niets hoor mensen lullen toch wel..
k zit zelf 3kg onder mn gewicht van voor de zwangerschap en tegen mij zegt vk juist dat ze denken dat groot kindje is dus jaha zegt allemaal niets

Zeker herkenbaar,
Vind het weleens lastig dat iedereen maar vind dat tie daar op of aan merkingen over moet maken.
iedere zwangerschap is nu eenmaal ander dus iedere buik ook.
Groetjes Diana

Terug
Bovenaan