Klein deukje in kraamweek

Hallo meiden,

Ik ben dan al wel bevallen, hoopte dat ik toch nog bij jullie mee mag blijven kletsen.

Met Tim gaat alles nog steeds super. Hij doet het geweldig! Jammer genoeg met mij even iets minder. Heb heel veel last van buikpijn, deze wordt veroorzaakt door een fikse blaasontsteking. Ga af en toe echt tegen het plafond van de pijn. Balen, want ik was zo aan het genieten van mijn kraamtijd.

Ook is de baarmoeder, die al flink gezakt was, weer een stuk omhoog gekomen. De vraag is nu of dit komt door de blaasontsteking of door iets anders. Volgens de vk kan het ook zijn dat er een stolsel dwars zit die er uit moet of dat er nog een restje van de placenta is achtergebleven.

Heb nu een anti-b kuur voor de blaasontsteking en we gaan het vanavond/vannacht even aankijken.

Realiseer me dat jullie het zwaarder hebben, maar wilde toch graag even mijn verhaal kwijt.

GR Ingrid

He wat naar van die blaasontsteking!
Hopelijk komt je baarmoeder daarvan omhoog en hoef je niet allerlei toeters en bellen te ondergaan om te kijken wat het dan wel is.

Fijn dat het met tim wel goed gaat,

Liefs Marina

(pst; kijk vaak naar je hummeltje, geniet er lekker van)

Hmm... hoop voor je dat het door de blaasontsteking komt... anders moet je nog door de medische molen......

Fijn dat het met Tim heel goed gaat... schitterend kereltje.....

Hoop dat de anti-b kuur snel werkt!

Liefs Anneke

He bah wat vervelend...! Hoop dat je snel opknapt en er geen gekke stolsels zijn!

En vooral hier blijven komen met je kwaaltjes hoor!! We blijven graag op de hoogte van jullie wel en wee ook al zijn we nog niet bevallen, we leven gewoon met je mee hoor!

Ik ben van een ander forum maar las dit toevallig.
Ik heb dit ook gehad en bleek een baarmoederontsteking te hebben. Achteraf gezien heb ik daar ruim een week mee gelopen met als resultaat een goede week in het ziekenhuis. Zowel mijn kraamhulp als mijn vk hebben mij niet gelijk doorgestuurd toen ik klaagde over buikpijn.
Wil je niet bang maken maar wel waarschuwen en als je het niet vertrouwd laat je doorsturen naar een gyn om het te onderzoeken!

Succes en toch lekker blijven genieten van je kleine man!

Wat vervelend.
maar ik zou de advies van essje volgen en vragen om veder aandacht aan jou pijn is beter eerder behandel dan later!
En tussendoor geniten van jou Kind en de kraamtijd.
GRt Emi
Succes en laat ons weten hoe gaat met jullie

Terug
Bovenaan