klein en stuit

Vandaag bij de Vk geweest. Ik had er echt zin in....de vk vond onze man wel klein, zeker als je hem vergelijkt met mijn andere 3 die echt groot waren. Krijg vanaf nu dus groeiecho's. Ook lag de man in een stuit en met zn billen al aardig in mn bekken. Ik moet er niet aan denken dat ik bij de laatste een keizersnede zou krijgen. Het herstel duurt dan veel te lang terwijl ik dan 4 kindjes heb! De Vk adviseerde voetreflextherapie.......iemand ervaring?

mijn eerste was een stuitbevalling

t hoeft dus niet per definitie te betekenen dat een stuit een keizxersnede word...tenzij je daar voor kiest

de bevalling op zich viel mij reuze mee...mischien een oppepper?

enne....hij kan ook nog gedraait worden...dat is bij mijn 3e gebeurd...sterkte!

Maar als vierde kindje en met deze termijn heeft hij toch nog veel ruimte? Wie weet draait ie vanzelf. En wat rianfesan zegt, het hoeft niet een keizersnede te worden...
Hoop dat Ukkie goed groeit!

Geen ervaring, maar ik hoorde bij de zwangerschapsyoga van een van de cursisten dat die voetreflextherapie bij haar goed heeft geholpen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!

hoi hoi ik breek even in vanuit het juli forum.
K ben ruim36 wk zwanger en mijn frummel ligt ook in stuit met de billen ingedaalt.. Als je beeb nog vrij klein is heeft ie nog een grote kans van draaien, en het hoeft niet perse een keizersnee te worden als de gyn het verantwoord vind mag je ook een stuitbevalling aangaan.

Succes ermee!

Bij mijn eerste lag hij ook telkens in stuit. Blijkbaar had hij genoeg ruimte om te draaien want ik kon het telkens goed voelen en zien wanneer hij van stuit naar een goede ligging ging en andersom. Ook toen dachten ze de ene keer dat het kindje wel al ingedaald was, de vorige keer weer niet. Onze zoon is toen met bijna 36 weken nog zelf gedraaid.
Deze ligt nu overdwars (heel fijn gevoel, niet dus) maar ik ga er vanuit dat hij/zij vanzelf niet meer lekker ligt en gaat draaien.
Ik hoop voor je dat de kleine uit zichzelf draait!

Terug
Bovenaan