klein groepje

na een hele dag in het ziekenhuis te hebben doorgebracht heb ik eindelijk genoeg ontsluiting, nog wel een rand maar goede hoop dat deze morgen weg is en ik ingeleid kan worden!!!

liefs Gean

Ik zie dat ik hier ook al achter loop!
Niet zo lekker gegaan laaste dagen, druk, moe, emo, zusje van de b este vriend van Jon heeft zich opgehangen, is ook een beetje raar, al kende ik haar niet.
Wel gyn geweest 2 maart, monitoring was perfect! Kon niet beter zei ie! Ik heb ietsje ontsluiting en het koppie duwt maar dat kon nog rustig 3 weken zo blijven... on verra...
Dan die handen, nou dat hebben jullie gelezen he, is waardeloos. Optie dus om er spuiten in te laten zetten maar dat ga ik niet doen. Ik ga wel creatief aan de gang in de nacht tot de bevalling zich aandient. Moet zeggen dat het echt rot is hoor, om te janken letterlijk, niet alleen de pijn maar de vermoeidheid wat je door het niet slapen krijgt ook he...

Verhuizing gaat nu goed!! Ik ben beetje bij beetje dozen uit te pakken en het lijkt nu al een woning ipv een opslagplaats dus we gaan de goede kant op he! Maar ook daarbij had het handiger geweest als die handen ook hadden meegewerkt.

Gean: inmiddels nu ook bevallen dan?

Linda: Fijn dat die kleine het zo goed doet, een week oud al, gaat dat weer hard he. ik heb hier niet zo veel gelezen laatste tijd, iedereen bevalt achter elkaar en als je nog 4 weken mag, duurt het alleen maar langer als je al die verhalen zo leest!
Geef je bv? zo ja, gaat het goed?

Terug
Bovenaan