he dames, hoest met jullie? Marinally inmiddels ook verlost (tenminste ervanuitgaande dat niet nogsteeds bezig bent ) Ben ik hier nu de laatste dan? Bij mij nogsteeds geen actie hoor, het zal wel weer lopen tot het einde zijn maar ja, na twee keer 42 weken ga je daar ook bijna van uit he!
Dit weekend nog ziek geweest, twee dagen boven de pot gehangen, naar mijn idee door een verkeerd gevallen pizza (elke keer bij pizza-hut!) maar echt prettig is dat niet.
Nog uiterlijk 15 dagen, zo tel ik nu maar af, uitgerekende datum is zondag.
Woensdag dan terug naar de gyn, ik hoop dat ie wil proberen om te strippen (al haalde dat bij de eerste ook al niks uit, we kunnen het toch proberen wa?) en anders hoop ik dat ie ons een datum kan geven van eventuele inleiding, dan heb je iets om naar toe te leven he
Ik hoop dat het allemaal op rolletjes gaat bij jullie!
Liefs
Dit weekend nog ziek geweest, twee dagen boven de pot gehangen, naar mijn idee door een verkeerd gevallen pizza (elke keer bij pizza-hut!) maar echt prettig is dat niet.
Nog uiterlijk 15 dagen, zo tel ik nu maar af, uitgerekende datum is zondag.
Woensdag dan terug naar de gyn, ik hoop dat ie wil proberen om te strippen (al haalde dat bij de eerste ook al niks uit, we kunnen het toch proberen wa?) en anders hoop ik dat ie ons een datum kan geven van eventuele inleiding, dan heb je iets om naar toe te leven he
Ik hoop dat het allemaal op rolletjes gaat bij jullie!
Liefs