klein groepje ...

he dames, hoest met jullie? Marinally inmiddels ook verlost (tenminste ervanuitgaande dat niet nogsteeds bezig bent :p) Ben ik hier nu de laatste dan? Bij mij nogsteeds geen actie hoor, het zal wel weer lopen tot het einde zijn maar ja, na twee keer 42 weken ga je daar ook bijna van uit he!
Dit weekend nog ziek geweest, twee dagen boven de pot gehangen, naar mijn idee door een verkeerd gevallen pizza (elke keer bij pizza-hut!) maar echt prettig is dat niet.
Nog uiterlijk 15 dagen, zo tel ik nu maar af, uitgerekende datum is zondag.
Woensdag dan terug naar de gyn, ik hoop dat ie wil proberen om te strippen (al haalde dat bij de eerste ook al niks uit, we kunnen het toch proberen wa?) en anders hoop ik dat ie ons een datum kan geven van eventuele inleiding, dan heb je iets om naar toe te leven he ;)

Ik hoop dat het allemaal op rolletjes gaat bij jullie!
Liefs

Dus dan wordt je een april mama, eigenlijk, toch? En ik ben uiteindelijk een februari mama geworden, ach ja, wat maakt het allemaal uit...
Ik had twee weken voor de bevalling ook zo'n paar dagen maar bij mij was het volgens mij door een virusje. Ik kon toen echt niks binnenhouden, ben toen ook 3 kilo afgevallen.

Hier loopt idd alles op rolletjes, ben vandaag begonnen met kolven, ook dat gaat prima, had in zo'n 5 tot 10 minuten 50 mililiter gekolfd, voelde wel wat gevoelig, dus ik ga denk ik binnenkort een nieuwe kolf kopen, die nieuwe bootsen wat meer de baby na, waardoor het denk ik wat minder gevoelig gaat zijn, ik wacht het wel nog even af, misschien wennen mijn tepels er nog aan.
Mochten jullie nog een kolf nodig hebben, ik heb van mijn verloskundige de volgende website geadviseerd gekregen: www.vosmedisch.nl. Hier kan je een dubbele elektrische kolf van ameda bestellen voor iets meer als 150 euro! Dit terwijl je voor de meeste dubbele kolven al gauw 300 euro kwijt bent. De moeite waard dus, je kan m ook eerst huren om te kijen of het een goede voor je is...

Het kraambezoek is nu goed op gang, ik heb bijna elke dag wel iemand op visite, wel leuk hoor, maar ook lekker om zoals morgen gewoon weer een dagje helemaal voor mijzelf en Oliver te hebben, kan ik ook mijn boodschappen doen, en met dit mooie weer lekker naar buiten.

Oliver is veel wakker, wil gewoon niet slapen, ligt vrolijk met wijd open ogen de wereld in te kijken... slaapt wel goed 's nachts, dus ik vind het wel prima. Alleen als er bezoek is, valt ie meteen als een blok in slaap in hun armen... Voorbeeldig kindje dus! Je kunt m verder ook zien groeien en ontwikkelen, erg leuk om te zien!

Ik ga zo eens mijn excuses aanbieden aan een vriendinnetje, was haar helemaal vergeten een geboortekaartje te sturen!!! Oeps, ze komt zo dus...

Veel liefs Linda

Vanochtend ook weer op het consultatiebureau geweest, Oliver woog deze keer 4080 gram, dat is dus 1 kilo meer als bij de geboorte, en dat in 4 weken tijd... Ook was hij 3 cm langer als bij de geboorte. HIj groeit dus goed.

Dus dan wordt je een april mama, eigenlijk, toch? En ik ben uiteindelijk een februari mama geworden, ach ja, wat maakt het allemaal uit...
Ik had twee weken voor de bevalling ook zo'n paar dagen maar bij mij was het volgens mij door een virusje. Ik kon toen echt niks binnenhouden, ben toen ook 3 kilo afgevallen.

Hier loopt idd alles op rolletjes, ben vandaag begonnen met kolven, ook dat gaat prima, had in zo'n 5 tot 10 minuten 50 mililiter gekolfd, voelde wel wat gevoelig, dus ik ga denk ik binnenkort een nieuwe kolf kopen, die nieuwe bootsen wat meer de baby na, waardoor het denk ik wat minder gevoelig gaat zijn, ik wacht het wel nog even af, misschien wennen mijn tepels er nog aan.
Mochten jullie nog een kolf nodig hebben, ik heb van mijn verloskundige de volgende website geadviseerd gekregen: www.vosmedisch.nl. Hier kan je een dubbele elektrische kolf van ameda bestellen voor iets meer als 150 euro! Dit terwijl je voor de meeste dubbele kolven al gauw 300 euro kwijt bent. De moeite waard dus, je kan m ook eerst huren om te kijen of het een goede voor je is...

Het kraambezoek is nu goed op gang, ik heb bijna elke dag wel iemand op visite, wel leuk hoor, maar ook lekker om zoals morgen gewoon weer een dagje helemaal voor mijzelf en Oliver te hebben, kan ik ook mijn boodschappen doen, en met dit mooie weer lekker naar buiten.

Oliver is veel wakker, wil gewoon niet slapen, ligt vrolijk met wijd open ogen de wereld in te kijken... slaapt wel goed 's nachts, dus ik vind het wel prima. Alleen als er bezoek is, valt ie meteen als een blok in slaap in hun armen... Voorbeeldig kindje dus! Je kunt m verder ook zien groeien en ontwikkelen, erg leuk om te zien!

Ik ga zo eens mijn excuses aanbieden aan een vriendinnetje, was haar helemaal vergeten een geboortekaartje te sturen!!! Oeps, ze komt zo dus...

Veel liefs Linda

Vanochtend ook weer op het consultatiebureau geweest, Oliver woog deze keer 4080 gram, dat is dus 1 kilo meer als bij de geboorte, en dat in 4 weken tijd... Ook was hij 3 cm langer als bij de geboorte. HIj groeit dus goed.

hoi,
hier ook weer eens een berichtje van mij:) een paar dagen niet echt lekker geweest maar nu weer helemaal fit. geniet heerlijk van het mooie weer, veel wandelen....
Met Karina gaat het ook prima! morgen gaan we haar laten wegen op het inloopuurtje, ben wel benieuwd hoe hard ze nu gegroeid is. woog vorige week maandag 3365 gram. maar de laatste tijd spuugt ze nogal veel dus....
ook deze dame is overdag haast niet in slaap te krijgen, s'avonds ook een drama om in haar wieg te slapen, moeten haar slapend wegleggen hebben jullie er misschien nog tips voor???

Astrid: gelukkig duurt april niet meer zo heel lang:p maar hoop toch echt dat de baby niet zo heeel lang wacht! enne bestel dan maar geen pizza meer bij de pizzahut;) als dit niet de eerste keer is..... hihi

Linda: zo! Oliver groeit echt als kool!!! lekker hoor!
tja zoveel visite is erg leuk maar idd een dagje rust is ook niet verkeerd. bij mij moet de stroom nog komen.

Margreet: en alles goed gegaan bij jou? ben ondertussen wel benieuwd hoor!!! geniet ervan meid!

Hee,
vanmorgen weer gyn geweest, monitor was weer goed en ik had 3 cm ontsluiting (je kan ze maar vast binnen hebben he) dus ik ben gestript, hoop activiteit erna natuurlijk maar nu neemt het wat af naar mijn idee het zal wel weinig uithalen, net als bij Jordi, werkte toen ook niet, maar wat niet is kan nog komen he!
Hopelijk dan toch geen april mama :s (ik heb graag toch maart want mij zoontje is in april geboren en mijn dochter in februari :p)
Zondag terug voor monitor en echo, en daarna als er nog niks is, om de twee dagen.

Gut, linda, die van jou alweer 4 weken joh...
duurt lang zo voor mij hoor, forum is leuk maar minder leuk als je aant eind van de maand uitgerekend bent, al die babys die al geboren zijn, zo lijkt het NOG langer te duren als er niks komt... zucht.. einde is iig in zicht nog max 13 dagen...

Gean: vervelend dat ze niet slapen wil, ik zou er zo gauw ook even niets op weten, tis alweer zo'n tijd geleden, ik hoop dat het toch snel lukken gaat anders gaat het jouzelf ook opbreken :s

Margreet: hoe is het met jou?

Hoi Astrid!

Ik zag dat je toch niet de enige bent. aan de hand van je nieuw opgestarte onderwerp!

Ja, idd al weer 4 weken, ik was natuurlijk begin maart uitgerekend en dan ook nog 1,5 week vroeger.

Wat je zegt, het einde is in zicht! Je hebt snel die kleine in je armen, is je huis helemaal af?

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met margreet is? Ik had volgens mij ook redelijk wat dagen nodig voor ik wat op de site had gezet na de geboorte van Oliver. Eerst even wennen en ik had natuurlijk 2 dagen in het ziekenhuis na de geboorte...

Vandaag een leuke dag, eerst boodschappend doen met Oliver weer in de buikdrager en dan vanmiddag op visite bij mijn Oma. Vanavond komen mijn schoonzusje en haar verloofde over uit Engeland om hun kleine neefje te bewonderen. Zij blijven tot zondag... Leuk!!!! Zij gaan trouwen in Juni, dus een hoop te bespreken! Ook is ze zwanger, maar dat weten nog niet zoveel mensen ze is nu zo'n 9 weken! Echt zo leuk, in een jaar tijd breidt de familie zich ineens uit!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan