klein hoeslakentje

Woensdag gaan we op vakantie en Reinald heeft een soort hangmatbedje boven het voeteneind in de caravan gemaakt voor Floor. Vandaag ben ik begonnen met het inpakken en schoonmaken van de caravan en bekeek het bedje eens goed. Er moet wel een heel klein hoeslakentje in. Weet iemand hoe ik aan zo'n hoeslakentje kan komen? Het bedje is zo'n 85 cm lang en 30 cm breed. Wij hebben alleen ledikantafmetingen dus die zijn veel te groot. Bestaan ze ook speciaal voor een wieg? Of een kinderwagen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes van Ruth

hoi
leuk,een hangwieg
er zijn hoeslakentjes voor wiegjes ja.maar die zijn dezelfde maat als een waskussenhoes!misschien is dat een eenvoudige oplossing?ik neem tenminste aan dat je die hebt?en beide passen ook in mn kinderwagen.hardstikke handig

Er bestaan ook wieglakentjes en hoeslakentjes voor matras maatje 90x40, die gebruik ik in de kinderwagen. Van de hema.
Veel succes en plezier op vakantie!

Groetjes, Karin

Hé, wat een goed idee! Ik ga het morgen gelijk proberen, die aankleedkussenhoezen liggen op Floors kamertje en ze slaapt nu. Ik hoop dat ze passen! Bedankt voor de snelle reactie!

Terug
Bovenaan