klein krokodilletje!!!! AUW

Ik heb nu toch echt een probleempje. Floor heeft twee tandjes (lijken wel scheermesjes) en ze bijt me sinds gisteren telkens als ik haar voed. Dat doet dus echt megapijn, auw auw!!! Tepelhoedjes is geen optie, die wil ze niet pakken. Heeft er misschien iemand een tip??? Ik vind het niet meer leuk zo, en wil zo graag blijven voeden ivm eczeem en astma bij Floor.......
Ze is trouwens wel een beetje ziek, 39 graden koorts en verkouden, ik hoop maar dat het hierdoor komt???
Oh ja, ik heb ook erg last van stuwing vandaag, zou dat ook door mijn zieke meissie kunnen komen?
Dat waren dus alweer een heleboel vragen van mijn kant, hihi.
alvast bedankt voor het meedenken!
groetjes van Ruth

Hee Ruth,

Auwwww tandjes en borstvoeding geven! Ik geef geen BV dus van mij helaas geen tips. Ik kan me voorstellen dat voeden zo geen pretje is!!
Ik hoop voor dat er meiden zijn die tips voor je hebben.

succes,
groetjes Sonja

Hai Ruth

Ik huiver er ook voor!!! Gelukkig zijn ze bij loek wel al in aantocht, maar komen ze maar niet echt door. Ik voel het wel, maar het is nog niet scherp. En ik ben wat voedingen aan het afbouwen, dus dat scheelt. Ik heb helaas geen oplossing voor je. Ja, kolven en met een flesje geven, maar dat is ook geen leuke oplossing.

Succes!

Rosanne

Hoi Ruth,

Dat is lastig. Bij Hidde (nu 5 maanden) zijn er nog geen tanden, maar ja, ze kunnen er elk moment zijn. Staat er niets op het forum van borstvoeding.com? Dit moet toch wel een algemeen probleem zijn. Bij de vorige was ik met 6 maanden helemaal gestopt en toen kwamen de tanden pas. Als het lukt wil ik Hidde wat langer blijven voeden, maar dan komt dit probleem ook om de hoek kijken, dus zal ook even op dat forum rondneuzen.

groetjes,
Marjanne

Hoi,

Ook zonder tanden is  het bijten al erg pijnlijk zeg! Wil niet weten hoe het met zal zijn... ik leef met je mee, sorry geen tip's

grt suuz mv joshua 8-2-07

Bij de oudsten bleef ik consequent hem van de tepel halen als ze beten. Uiteindelijk helpt dat wel. Maar echt prettig is het niet als ze bijten! Daan heb ik tot ruim 10 maanden gevoed, dus die had al flink wat tandjes. Toch heeft hij me niet zo vaak gebeten. Volgens mij is dat van de tepel afhalen ook de tip bie op borstvoeding.nl staat.

groetjes,
Sabine

Ik geloof dat het bijten echt met die koorts te maken had. Ze heeft sinds gisteravond niet meer gebeten en sinds die tijd is de koorts ook een stuk minder. Ze was heel onrustig toen ze koorts had, dus vandaar.... Ik hoop dat ze het ook niet weer uit gaat proberen, het was echt geen lolletje.  

Fijn dat ze niet meer bijt en de koorts ook over is! Ik kan me nog herinneren dat Laura dat met 6 weken nog wel eens deed met haar tandeloze bekkie. Zat ik te gillen op de bank en Mattijs sprong op van Wat is er?   en zij dronk rustig verder haha

groetjes Ilona

Terug
Bovenaan