Klein maar fijn of toch niet!

Hallo Meiden/Dames,

Ik vroeg me af ik ben nu 4 maanden zwanger en ik heb een klein maar fijn buikje, ik ben van mezelf vrij lang en tenger. Men ziet eigenlijk niet dat ik zwanger ben en als ik het zelf vertel en zeg dat ik 4 maanden ben dan zie je ze kijken alsof ik niet weet waar ik het over heb. Zijn er mensen die dit herkennen? Volgens de verloskundige loop ik volgens schema. En mijn kindje heeft de normale groote voor zijn of haar leeftijd, ik snap er niks van.

Gr, G
 
Hoi...
Dat was bij mij ook het geval.
Ik ben ook vrij lang en tenger en mij begon je het ook pas echt goed te zien vanaf de 4 maanden.
Bij mij lag ook alles precies op schema maar het duurde ook even voordat de buik te zien was!
Het schoot in een keer vooruit!!
En bij 5 maanden had ik al een behoorlijke buik...
En ik ben nu op mijn einde en ik ben 20 kilo bijkomen en heb een behoorlijke toeter.
Dus geloof me, jij gaat waarschijnlijk in een keer heel hard groeien!!
Draag je alles naar voren?
Ik wel dus dan gaat het helemaal snel....
Dus geniet nog maar even van je beschaafde buikje dat wordt nog wel anders hahaha...

Een hele fijne zwangerschap nog en succes verder....


Groetjes Saskia
(41 weken)
 
hoi,
ik ben zelf 1.82 en daardoor zagen mensen het bij mij pas na 5 maanden! Nu ben ik dik 35 weken en het begint nu pas echt te groeien. Het komt dus vanzelf!
Groetjes, Stephanie (35+5)
 
Hoi Hoi,

Ik ben ook vrij tenger en bij mij zag je ook haast niks, alleen ik eigenlijk.
Nu ben ik inmiddels al bevallen hoor, maar ik vind het leuk om hier even te komen kijken, maar wilde even zeggen dat ik ook pas met 5 maanden een buikje kreeg en toch een dochter van 6,5 pond heb gekregen.

Liefs,

Mariska 2
 
Ik werd overal dikker behalve op m'n buik. Pas met 6 maanden zag je het (ik zag het natuurlijk al veel eerder) en dan moest ik nog iets straks aan doen. Wel had ik er al zo'n 10 kg opzitten in die tijd! Mijn baarmoeder ligt gewoon wat dieper dus groeit je buik minder snel naar voren.
 
Ik was ongeveer 25 weken toen anderen het konden zien als ik m'n trui straktrok. Ik ben tot het eind toe niet dik geweest. Je kon wel zien dat ik zwanger was maar toen in 38 weken was dachten sommigen dat ik maar 4 mnd was. Aan de ene kant niet zo leuk, maar mijn zoon was ook nog geen 6 pond bij de geboorte dus dat vond ik wel prettig!
(Wel was ik intotaal meer dan 20 kg aangekomen. Waar dat bleef? Geen idee!)
 
Hoi,

Ben ook lang en bij mij zag je pas met 20 weken dat ik zwanger was en daarna ging het snel!!!!
Aan het eind van de rit was ik slechts 10 kilo aangekomen (m'n zoon was 4,5 kilo), maar had wel een enorme buik (kon nog maar één broek aan)
Het kan dus nog prima komen hoor!
 
Terug
Bovenaan