Klein Snikje

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb even een beetje troost nodig. Zojuist vertelt een van mijn beste vriendinnen me dat ze zwanger is. Uiteraard ben ik enorm blij voor ze en gun ik het ze van harte, maar het doet me eerlijk gezegd ook best een beetje pijn.
Wij zijn nu  9 maanden aan het proberen met geen enkel resultaat, zij heeft spiraaltje laten verwijderen en  is direct de eerste maand zwanger. I
k durf het bijna niet uit te spreken want het zijn onwijs lieve mensen die het absoluut verdienen, alleen... ik vind stiekem dat wij het zelf ook zo verdienen!

Dus daarom; even een klein snikje...

Liefs, 10e

Hoi 10E

Ja dat is zeker even rot voor je weet er alles van mijn tweelingzus is nu 15 weken zwanger. ok ik ben pas 2 manaden bezig maar toch niet te vergelijken met jou dus. Maar kan me er zeker iets bij voorstellen

Sterkte en kop op weet zeker ons ook gaat lukken

nadia

hoi 10e

ik begrijp wat je voelt want heb dat ook gehad toen ik hoorde dat mijn zus zwanger was,
ik gunde hun dat ook maar tegelijk voelde het zo oneerlijk he.
ik heb toen heel hard gehuild en toen het een beetje van me af was dat gevoel.probeerde ik te denken van bij ons komt het ook een keertje en dan zullen we ons de gelukkigste mensen van heel de wereld voelen.
heeeeell veel sterkte meid en soms is het eens goed om hard te huilen.
Ps voor jou en alle andere meiden misschien kunnen julli een proberen om je gevoelens op te schrijven, en bij te houden kun je als je zwanger bent eens terug lezen en bijhouden voor later!

groetjes en een dikke knuffel

Dat mag best hoor meid!! Het is toch ook niet rot bedoeld want je misgunt het haar niet.  Je gunt het haar wel maar je gunt het jezelf gewoon ook zo ontzettend. Lijkt me hartstikke logisch en begrijpelijk. En als je zelf al even bezig bent en ook zo graag zwanger wilt worden is het wel even slikken als iemand anders komt vertellen dat ze zwanger is, best even confronterend!
Nou, ik hoop dat jij het ook snel mag meemaken. Dat zou weer super zijn want dan zijn jullie samen zwanger!!!
Groetjes Tara

hoi meid,

je mag best verdrietig daarom zijn hoor,ik kan me het best indenken.
wij zitten nu in ronde 7 en ook nog geen enkel resultaat,weet ook dat het nog niet super lang is hoor en dat het lang op zich kan wachten.
hoop dat we snel zwanger zijn.
ik vind dat ik het ook wel verdiend heb,want heb best een rot tijd achter de rug(vader overleden in sep 2006,brandwonden gehad in 2006,en verlamd gezicht in 2005)
maar we hebben het niet voor het zeggen,de natuur moet zijn best voor ons allen doen.
veel succes iedereen.

en kop op

liefs mier

Hoi 10e,

ik weet precies hoe je je voelt. In onze vriendengroep waren wij de eerste die aan kinderen willen beginnen. Een was per ongeluk zwanger en is inmiddels bevallen een is al vrij ver en van het weekend hoorde ik dat een 3e al op 12 weken zit. Dat zou betekenen dat het in ronde 3 ofzo raak was. Ik zit aan het eind van ronde 7. nod ligt tussen afgelopen zaterdag en 1 augustus. Vanmorgen negatieve test, maar nog geen ongi sypmtomen. wie weet zijn ook wij eindelijk aan de beurt.

Succes met zwanger worden!!!

Liefs,

Sara

Zelf zit ik pas in de eerste ronde dus mag er eigenlijk nog geen mening over hebben maar ik snap je helemaal. Zelf heb ik het gevoel nog niet (gehad) maar ik snap wel dat als je langer bezig bent dat wel krijgt.

Het is niet dat je het een ander niet gunt maar je zou het zo graag zelf ook willen...

Ik zou zeggen: uithuilen bij manlief, er samen over praten en even extra lief zijn voor jezelf (iets leuks kopen, heel veel chocola eten oid) en dan hup: er weer tegenaan: druk klussen en hopen dat jij ook snel blij nieuws hebt!!

Lfs Pip

Terug
Bovenaan