klein stukje lopen, pijn in rechterzijde?

Hoi, ik heb een vraagje aan jullie.
Smorgensvroeg laat ik altijd mijn hondje uit en als ik dan nog maar net op weg ben dan krijg ik al pijn in mijn rechterzijde.
Ik had het er met mijn vriendinnen al over gehad maar die dachten dat het bandenpijn was.
Ik vind het alleen raar dat het dan altijd de rechterkant is.
Misschien dat een van jullie er ook last van heeft en weet wat het is.
Gr Lisette

Hoi,

Klinkt inderdaad als bandenpijn, heb er zelf ook last van.
Nu ik wat verder in m'n zwangerschap ben heb ik het aan allebei de kanten, maar toen ik net zwanger was had ik het ook alleen links of rechts.
Ik zou me dus niet te veel zorgen maken, het schijnt zelfs een goed teken te zijn!

groetjes

Ook ik heb momenteel alleen last aan mijn rechterzij..
De Vk heeft bevestigd dat dit bandenpijn is en inderdaad later in de zwangerschap er misschien wel meer pijn bij komt aan beide kanten.

Hoi,

Ook ik heb dat (toen ik twee weken zwanger was al) en vooral rechts inderdaad.
Dit is bandenpijn.
Omdat ik voor mijn werk de hele dag sta en loop heb ik een speciale band gekocht.
Dit is voor onder je kleding die je buik ondersteunt.
VK heeft liever dat je dit pas gebruikt als je verder gevorderd bent in je zwangerschap, maar ik kom anders echt huilend thuis en 7 maanden ziek melden doe ik ook niet voor zoiets.
Bij mij helpt dat echt. Te koop bij livera en prenatal.
Het is niet echt sexy haha.

Sterkte enne maak je niet druk, veel vrouwen hebben er last van.

Liefs

Ik had dit ook al vanaf het begin en vooral aan 1 kant.Toen ik verder zwanger was kreeg ik het ook soms aan beide kanten.Soms een paar week elke dag en later ook wel af en toe.Wat bij mij hielp was steunende kleding aan zoals onderbroeken met een echt steunband en een buikband die je onder de buik langs doet met een stuk stof ervoor waar je buik in hangt.Hij lift als het ware je buik.Gekocht voor ong 30,- bij prenetal en van het merk anita.Echt een aanrader.

Hoi iedereen bedankt voor jullie reacties.
Ik ben intussen al 23 weken zwanger dus niet net.
Had het idee dat jullie dachten dat ik nog maar net zwanger was.
vantevoren had ik hier geen last van maar de laatste weken wel heel erg.
ach ja het zal er wel bij behoren.
gr lisette

Hehe,

Ik heb ook er last van, ook met de hond uitlaten, miss dat dit het probleem is ? haha, nee hoor, het is vlgs mij bandenpijn..ik heb er sinds 3 weken pas last van...ook rechts, als ik stop met lopen of ga zitten is het weer weg...
Hoop er snel vanaf te zijn, maar dat zal wel, ben ondertussen al weer 41 weken zwanger...

Terug
Bovenaan