klein stukje lopen, pijn in rechterzijde?

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik heb een vraagje aan jullie.
Smorgensvroeg laat ik altijd mijn hondje uit en als ik dan nog maar net op weg ben dan krijg ik al pijn in mijn rechterzijde.
Ik had het er met mijn vriendinnen al over gehad maar die dachten dat het bandenpijn was.
Ik vind het alleen raar dat het dan altijd de rechterkant is.
Misschien dat een van jullie er ook last van heeft en weet wat het is.
Gr Lisette

Elke morgen breng ik samen met mijn jongste zoon in de wandelwagen, de oudste drie naar school, en aangezien wij in een klein dorp wonen, is de school op steenworpafstand van ons huis, we wonen er eigenlijks naast, en de winkel is zo\n 500 meter verder op.
Daar gaan we dan direct erna naartoe. Maar dan op de terugweg begint het bij mij ook. In 1 keer is het er, en je kunt dan moeilijk lopen. Heb het al vaker gehad, en de vk zei altijd dat het idd gewoon banden pijn is, en ook kan het komen van je spieren die door je groeiende buik wat strakker staan.   Heel vervelend, niets ernstig, maar wel erg lastig.......

Dus, hoop dat het voor jou niet erger wordt.
Succes en liefs Hilma

Hoi Hilma,
klopt ja dat het er ineens is.
mijn vriendinnen dachten ook al dat het bandenpijn was.
het is net alsof je aan het hardlopen bent geweest dan kun je ook ineens pijn hebben in je zij.
in ieder geval bedankt voor je snelle reactie.
Gr lisette

Had er nog niet zo veel last van gehad, maar vanmorgen naar het de winkel was het er ineens weer!!
En hoe gaat fietsen bij jou?? Bij mij gaat dat nu wel goed, dus ik doe nu heel veel op de fiets, zelfs die hele kleine stukjes....

Liefs Hilma

Hoi hilma,
bij het fietsen heb ik geen last maar dat is niet makkelijk als je de hond uit moet laten.
ik fiets bijna overal naartoe maar met de hond is lopen makkelijker.
gr lisette

Hoi lisette,

Kan me idd wat bij voor stellen, tenminste als je net zo'n stuntel bent als ik soms op de fiets. Dan is lopen met de hond wel wat veiliger......
Ik vind trouwens wel dat het ook ligt aan wat je aan hebt, als ik mijn goede zwangerschapskleding aan hebt, waar nog veel steun in zit, en een band om heb, is het beter, dan bijv iets zonder die steun, een jurk ofzo. Snap je?
Enne, lopen achter iets met zwenkwielen is ook beter, dan zonder.

Liefs Hilma.

Oja, doe nu de boodschappen enzo met de dubbelewagen, dan kan ik daar alles inzetten, dat scheelt ook veel....

Terug
Bovenaan