Klein updatje van mij

Hoi allemaal,

Ik ben al een poos niet meer op het forum geweest, nog wel eens gelezen,maar meer niet! Ik had het gewoon te druk!
Hier gaat alles gelukkig goed! Hjerre is ook inmiddels twee jaar en gedraagt zich daar ook naar: twee= nee, hahahaha. Bovendien heeft hij op het moment echt een haat liefde verhouding met zijn zusje.....gaat zij met veel moeite zitten, gooit hij haar om.......gelukkig is het een echt meid en krijst ze wel om mama..
Met Elize gaat het ook goed, gelukkig. Ze wordt alweer bijna 1 jaar! Wat gaat het snel he!
Met mij gaat het qua gezondheid redelijk. Ik heb helaas nog steeds klachten na de zwangerschap en bevalling van Elize, maar goed elke week gaat het weer ietsje beter, dan komt echt wel weer in orde. Bovendien heb ik nu gelukkig een baan voor 1 jaar voor voorlopig op maandag en dinsdag.
Met Har gaat ook alles best!

Groetjes Hanneke

Pittige tijden he Hanneke...... Bijna 1 is ook al een bewerkelijke leeftijd en dat in combinatie met een peuter in huis, mmmmm: tis even doorwerken!

Neem jij ook op tijd je rust als het even lukt en voor de rest: het is en blijft een rijkdom, 2 mooie gezonde kindjes. Is Hjerre weer helemaal de oude trouwens? Een tijdje geleden maakte je je toch wat zorgen dacht ik?

Liefs
Susan

Hoi Hanneke,
Ook welkom terug! Tjonge, ik schrok er van...Elize ook al weer 1 jaar! Waar blijft de tijd!
Lekker dat je een baan hebt voor 2 dagen. Een tijd geleden schreef je volgens mij over collega's waar je je niet echt fijn bij voelde. Begrijp ik het goed dat je nu ergens anders werkt? Bevalt dit beter?

Veel succes in deze tropenjaren en er komt een tijd dat Elize Hjerre omverduwt, hahaha!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Het zijn zeker tropenjaren, maar wel hele gezellige!!! Hoewel ik ook blij ben als ze 's avonds gaan slapen, hahahaha. Ik heb nu inderdaad een andere baan, bij mij in de straat, helemaal ideaal dus!!!! Maandag ga ik echt voor het allerechiest beginnen!

Over Hjerre maak ik me geen zorgen meer, gelukkig! Hij slaapt nog altijd veel, zeker drie uur op een dag en dan wilt hij nog langer slapen. Maar ik ga er maar gewoon vanuit dat hij gewoon veel slaap nodig heeft!   Helemaal vandaag na zijn eerste psz bezoek, na 4 uurtjes sliep hij nog....en was met geen stok wakker te krijgen! Maar hij had natuurlijk ook zoveel indrukken gehad! Het is echt een lekker ventje hoor! Ik zal snel eens proberen een foto van hem neer te zetten!

Groetjes Hanneke

ja ik was ook even heel erg verbaasd dat je meisje alweer bijna 1 wordt...!!!!!
gefeliciteerd met je nieuwe baan! ooit hoop ik ook zo'n baan dichtbij te hebben *zucht*

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan