Klein vruchtje

<p>Hallo allemaal,</p><p>Gister naar de verloskundige geweest voor de echo. We dachten dat ik ongeveer 7 weken was, op de echo was een vruchtje te zien van ongeveer 5 weken. Dus ook geen hart activiteit. De verloskundige zei dat het evt een late bevruchting kan zijn (onregelmatige ongesteldheid) maar ook dat vruchtje gestopt kan zijn met groeien.  Volgende week opnieuw een echo.</p><p>Iemand hier ervaringen mee? </p>
 
Ik heb gister precies hetzelfde meegemaakt. Of nouja ongeveer. Volgens eigen telling zat ik op 7 weken en 3 dagen maar na de inwendige echo bleek de vruchtzak gelijk te staan aan ongeveer 5 weken. Ik zag dus wel een vruchtzakje, een dooierzakje/dooierring maar geen hartslagje en daar had ik natuurlijk wel op gehoopt. De VK gaf aan dat het kan dat ik later een eisprong heb gehad, de bevruchting wat langer geduurd heeft en de innesteling ook. Dit beeld kon enigzins overeenkomen met de data waarop ik een positieve test had en de kleur van de controle streep. Het is allemaal heel onzeker maar ik kreeg hele fijne feedback van meiden die het herkende (via het uitgerekend in september topic) en die me redelijk geruststelde. Ik moet nu volgende week zaterdag voor een nieuwe echo. Dan zou ik dus ruim 6 weken moeten zijn en hoop ik echt op een hartje. Sterkte!
 
Met 6wk en 2dgn kreeg ik een echo waarop niks te zien was en de mededeling dat het misschien al mis was gegaan. Ik moest een week later terugkomen ...7wk en 3 dg waarop te zien was dat het hartje net begonnen was met kloppen. Inmiddels 32wk en 4dgn zwanger. 
Sterkte met afwachten, ik zal voor je duimen
 
Terug
Bovenaan