Klein wereldje..

Lieve mama's,

deze week was een lastige week. Ik sliep slecht en kon maar moeilijk mijn werk uitvoeren zonder alles 2x te overdenken. Ik heb de zorg over mijzelf uitgesproken bij mijn collega's.
Ik voelde dat de afgelopen 2,5 jaar in 1 week in mij landde, alsof ik mij nu ineens besefte wat Meike en wij allemaal mee hebben gemaakt....
Ik stond altijd op overleven, doorgaan en niet zeuren. Iedereen complimenteerde mij altijd   met "dat ik er nog zo goed uitzag" . heerlijk om te horen hoor maar nu zie ik er wel uit als iemand met zorgen en ongerustheid. Jammer maar goed dit is ons leven dus.

Zorgen om Meike, watertrappelen om je kop boven water te houden.
Dinsdag as gaan we naar Sneek voor controle en praten over eventuele verdere handelingen. Mijn leven gaat tot dinsdagavond, ik kan niet meer verder kijken.

Dat maakt het wereldje nog kleiner want alle leuke dingen zei ik al af het afgelopen halfjaar. Of Meike was ziek of ik sliep om 20:00.
Tussen mij en Jack gaat het erg goed, we hebben als partners wel onze verdeling en balans gevonden maar dat ging ook niet zonder slag of stoot.

In de zomer gaan we weer samen weg, waarschijnlijk weer naar Texel want wij voelen ons zeer thuis daar (fantaseren altijd om daar te kunnen wonen, Vlie is wel erg klein) en we kennen de weg errug goed daar en verschillende mensen.

In de meivakantie gaan de dames weer naar mijn ouders zodat we thuis lekker ons ding kunnen doen. Eten met vrienden, uiteten en borrelen. Dat doen we dus niet echt meer. Toch zijn hier wel vaak mensen aan het eind van de middag voor een bakkie of een borrel maar dat heeft totaal geen diepgaan. Hoeft niet altijd maar soms wil je wel een goed gesprek.

Dus vandaar dat ik ook hier even schrijf. Alsof ik tegen vrienden mijn verhaal doe zonder verder alles te moeten verduidelijken en helemaal uit mag praten....
Dank jullie wel hoor want ik het zh was het forum ook iets wat mij op de been hield. Ik kreeg enorm veel sms-jes van vrienden en familie maar voor het forum wilde ik ook tijd nemen..

Nogmaals bedankt voor alle lieve steun en woorden.

Liefs Meike, Isa, Renske en Jack

PS ik heb een nieuwe fiets gekregen!!! Een betavus delivery personal bike. Zeegroen, toepasselijk voor hier maar hij is super mooi. Lief he

Jeetje meid, wat heb je dat toch mooi verteld!!
Alles gaat nu de goede kant op voor jullie en hopen dat dat zo zal blijven gaan!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Hey lieve Renske
Je hebt hem flink voor je kiezen gehad.
Goed aan jezelf denken maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan...
Hopelijk komt alles met de kleine weer op de rit, dan krijg jij ook weer een beetje meer energie en zin in de leuke dingen. It's bumpy ride maar je komt er zeker wel, lieve Renske.
Fijn dat je man en jij elkaar goed kunnen steunen, erg belangrijk!
En wat heerlijk van je fiets!
Liefs Daan

He das een lief berichtje van je, Daan!!
Ik denk ook wel dat alles goedkomt. Iedere dag is nu een feestje, ze is zo vrolijk en ze kletst de hele dag door, heeeeerlijk

Ik weet dat we sterk zijn en dat Meike echt wel (ooit) beter wordt misschien wel sneller dan ik zelf durf te hopen.

Iedere dag komt de zon toch op ? Dat betekent een nieuwe dag met nieuwe kansen en mogelijkheden. Dat geldt voor jou, voor Meike, voor ons en voor iedereen.

Dus we gaan ervoor!!!! Joepie

Liefs Rens

Lieve Renske,
Met alle zorgen om Meike's gezondheid en het slaapgebrek dat jullie gehad hebben, vind ik het super hoe jij en je gezin het tot nu toe allemaal doen! Je komt op mij over als iemand die erg betrokken is bij haar familie, vrienden en werk, dus ik denk dat je wereldje  misschien niet zo heel klein is als je zelf denkt.
Schrijf alles maar lekker van je af! Ik leef met je mee!
Groetjes Laura

Lieve Renske

Morgen dus naar Sneek..... Ik hoop zó dat jullie daar goed nieuws krijgen en misschien wel 'de oplossing'! Heel veel sterkte voor jou en je meisje.

Ontroerd las ik je berichtje, jullie hebben het verdorie ook niet makkelijk gehad de afgelopen 2,5 jaar. Maar zoveel warmte en liefde spreekt er uit je berichtjes en wat is het dan toch fijn dat je ook nog steun hebt aan de meiden op het forum.

Voor je het weet is het mei en mogen jij en Jack helemaal voor jezelf gaan. Zodra dit overleven voorbij is en het met jouw gezondheid en die van Meike weer beter gaat, zul je zien dat ook de diepgang in je vriendschappen weer terug komt. Het is voor nu goed om te weten dat de mensen wel blijven komen, ook in zwaarder weer.

Denk aan je en steek zo even een kaarsje aan, gewoon met de hoop dat wat morgen ook brengt voor jullie, het in ieder geval rust en opluchting zal brengen!

Liefs en knuffel
Susan

Lieve Renske,

Jullie hebben het zo moeilijk gehad en het is begrijpelijk dat de zorgen toch naar boven komen. Jullie, als een team, hebben het super gedaan. Ik hoop dat ze vandaag positief nieuws hebben en Meike vanaf nu een vrolijke peuter is/blijft zonder nog naar het ziekenhuis te moeten.

we denken aan jullie.

Dikke knuffel, Nanda

PS. wat heerlijk even een weekje weg met zijn 2tjes... echt een goede manier om even weer Renske en Jack te worden en te blijven!

Terug
Bovenaan