Klein wonder, groot geluk (en weeën in de file)

Yindi is geboren!

Benieuwd naar Yindi? Bekijk haar geboorte pagina hier: my.birthalert.nl/baby-yindi

Als je ooit in de file staat, denk dan aan dit verhaal: met bijna 39 weken begon de bevalling. Wat een ritje van 10 minuten naar het ziekenhuis moest zijn, werden er 40. FILE! Serieus, nu?

Daar zat ik: puffend, steunend en vastgeklampt aan de autodeur. Papa probeerde de rit wat op te leuken met liedjes maar mijn emoties vlogen alle kanten op. Ik heb erom moeten huilen en erom kunnen lachen. Ik bleef ook roepen: ze gaat echt niet in de auto geboren worden! Little did I know dat dat ook echt nog wel een paar uur ging duren... Ik ga echt nooit meer mopperen als ik in de file sta ;-)!

Op iets teveel bloedverlies na is verder gelukkig alles goed gegaan!

Op de terugweg deden we er weer langer over maar nu omdat papa heeeeeel voorzichtig reed. Alsof hij iets heel kostbaars in de auto had zitten, en ja dat was ook zo.

Nu liggen we hier. Van twee naar drie. Jij op mijn borst, papa ernaast. Alles is nieuw. Alles is liefde. Jij bent alles!

Klaar voor ons leven samen met jou.

Gefeliciteerd!

Ik denk dat alle zwangere vrouwen weleens een beetje bang zijn dat de baby onderweg naar het ziekenhuis al komt.
Heb ik in iedergeval wel eens over gefantaseerd tijdens de zwangerschap. Maar dan meer iets met te hard rijden, dan met file.
Fijn dat het goedgekomen is met jullie!

Terug
Bovenaan