Klein?

Hallo meiden,

gisteren ben ik bij mijn neefje geweest. Nu een week oud. En het viel me reuze mee. De verwachte tranen bleven uit.

Wat wel even raar was, iemand zei: "Ooh wat klein he" en ik kon alleen
maar denken, dit is niet klein, mijn kindje was klein. Dat waren kleine
vingertjes, kleine handjes, kleine oortjes, dit is allemaal al zo groot.

Ik denk niet dat ik een baby ooit nog klein vind, en dat alleen maar
omdat ik een nog veel kleiner kindje in mijn handen heb gehad.

Kus

Miep

Hoi Miep,

Ik kan me heel goed voorstellen dat jij geen enkele baby meer klein zult vinden. Dat zijn ook inderdaad wel momenten waarbij herinneringen opkomen. Gelukkig zeg je zelf al het mee viel.

Hoe is het verder met je? Nu  op visite bent geweest, voel je je misschien ook wel weer wat rustiger?

Groetjes Nanda

Hoi Miep,
fijn dat het allemaal zo is meegevallen. Ik herken het wel dat je baby's niet klein vindt. Mijne was toen 22 weken en ook nog best klein en in mijn ogen ook al was hij  overleden  de mooiste baby ooit. Heel eerlijk gezegd vond ik al die voldragen baby's vreselijk lomp eruit zien. Je referentiekader is toch eel lang anders dan dat van anderen he? Verder alles een beetje op de rails? Ik las het hele gedoe van je werk en je ex. Balen joh. Hier nog steeds alles prut. Nou ja thuis niet hoor, maar loop wel op m'n wenkbrauwen door het werk. Nog 4 weekjes en dan vakantie!. Hou je rustig en probeer relaxed te blijven, ik leef met je mee en ook met alle anderen waar ik niet op reageer. En joepie wat een hoop zwangeren ineens. Goedzo meiden!

Veel liefs van mij

Hi Miep
Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben toen ze dat zei!!! Je zou het het liefst even willen schreeuwen!! zo van: klein? weet je wat klein is??????
Ik ben een flapuit in dit soort gevallen. Maar zij kunnen daar niets aan doen natuurlijk maar je lijf schreeuwt het op dat moment wel uit!!! Het is allemaal nasleep die je wel een behoorlijke tijd zal houden, het is niet niets, je hebt het vastgehouden en gekoesterd, het was jullie kind en diep in je hart is het nog steeds  jullie kindje. Maar je weet, je kan hier altijd die verhalen en rotmomenten kwijt (zoals ik een slechte dag had, ahum...)
Sterkte meid, (jij bent sterk, dat weet ik)

Liefs Costa

Hai Miep

Kan me goed voorstellen dat jij een baby niet snel klein zal vinden, maar het is ook niet niks wat jullie gebeurd is.
Het was bij jouw toch rond de 20 weken fout gegaan?
Duurt het nog lang voor je daar iets van hoort?

Goed hoor dat je droog bent gebleven bij je neefje.
Ik ben zelf afgelopen donderdag voor de 2e keer bij ons nieuwe neefje wezen kijken en kon toen wel droog blijven.
Gelukkig waren alleen wij er en niemand anders.
Mocht er ook lekker mee tutten en vond dat wel fijn van d'r.

Meid heel veel sterkte met alles om je heen en laat je ex lekker in zijn sop gaar koken.
Geniet van het nu en je kids.

Terug
Bovenaan