kleine baby

ik wist al dat ons mannetje klein is maar mag officieel bevallen ben 37 wk en 4 dagen
maar eigenlijk moet ie nog even blijven zitten ze schatten hem nu op iets meer als 5 pond dus hij moet nog even groeien
heb al heel wat harde buiken voorweeen en kwaaltjes gehad maar hij zit nog lekker in me buik aan de ene kant erg fijn maar aan de andere kant ben ik het wel erg zat ook
even een onderzoekje gehad en me baarmoedermond stond al iets open in een puntje
iets van een centimeter dus maar dat zegt ook niks
we wachten het maar af hopelijk doet ie het meteen goed als ie geboren is qua op temperatuur houden enzo
en wie weet blijft ie gewoon toto de 42 weken   zitten en groeit ie nog tot de 6 pond
wou even me verhaal kwijt
íedereen nog succes met de laatste weekjes

Hoi Romy,
Kan me voorstellen dat je het even kwijt wilde. Aan de ene kant ben je natuurlijk blij dat je de 37 weken hebt gehaald, maar aan de andere kant weet je dat hij nou nog even moet groeien. Probeer het zelf toch lekker rustig aan te doen nu en je niet te veel zorgen te maken. Hoe meer rust jij in je hebt, hoe beter de kleine zal groeien, zeggen ze... Dan komt er schijnbaar nog wel eens een extra groeispurt. Succes met laten groeien, zou ik zeggen. Veel sterkte. Groetjes,
Monika

hoi romy20
ik ben 4 augustus uitgerekend dus eigenlijik van het aug forum, maar lees hier ook mee.
als ik jou was zou ik me niet te druk maken hoor.
ik ben nu zwanger van de tweede en de eerste is 3 dagen te vroeg geboren en ze was precies 5 pond.
nu moet ik weer telkens naar het ziekenhuis voor extra groei echo's omdat ook deze weer iets te klein is,
5 pond is toch precies goed hoor ja iets groter is beter maar als je die meid van mij nu ziet is het allemaal perfect gekomen hoor.
een hele fijne zwangerschap nog eventjes.
groetjes

Hoi,

De laatste weken kan het nog heel snel gaan hoor maar goed het is natuurlijk wel te hopen dat je baby ook daadwerkelijk een paar pondjes groeit in de laatste weken. Ik zie vaak genoeg baby's die rond de 2000 en 2500 gram zitten en die het echt geweldig doen dus het zegt allemaal niks en je hebt het voordeel dat je een zomerkindje krijgt dat is wat makkelijker met de tempratuur van je baby! Succes met de laatste weken en probeer je niet al te veel zorgen te maken, het komt goed!

Groetjes,

Puk

hi

onze beeb is ook nog steeds te klein en wij staan nu wekelijks onder controle.
ach ik maak me eigenlijk niet zo heel druk meer, het is nu eenmaal niet anders en ik hoor zo veel verhalen van mensen, waarbij de baby uiteindelijk veel groter blijkt te zijn...
en 42 weken halen, is niet leuk (daaroverheen al helemaal niet) maar ja als dat moet voor een groter kindje, dan maar toch...

groetjes Belle

Terug
Bovenaan