kleine baby

hallo dames!
ik ben nu bijna 35 weken zwanger en ben al 1 keer opgenomen omdat met 33 weken me weeen spontaan waren begonnen, dus 4 dagen in het ziekehuis gebleven aan de weeen remmers en gelukkig hebben die aangeslagen. nu was ik gister op controle in het ziekenhuis en daar hebben ze alle mogelijke onderzoeken (inwendig, uitwendig) nog een keer gedaan. nu blijkt dat me kleine meid te klein is, ze ligt onder het gemiddelde met der groei terwijl dat 2 weken geleden nog op het gemiddelde was. nu moet ik over 2 weken weer terug komen en gaan ze nog een groei echo doen. ik ben eigenlijk erg benieuwd wat er daarna gebeurd als blijkt dat ze inderdaad achter ligt met haar groei. de dokter zegt dat ze dan niet genoeg voeding door de placenta krijgt!

iemand hier ervaring mee?

liefs

nou ik ben een septembermama 36.1 weken zwanger en moet morgen naar de gyn heb maandag een groeiecho gehad en men kindje blijkt ook achter te zijn met haar buikje kwa groei ,waanschijnlijk omdat ik een hoge bloeddruk heb 140/95 moet morgen dus naar de gyn en dan krijg ik waarschijnlijk nog een groeiecho voor de zekerheid ,en wat er dan gebeurt als het toch te klein blijkt te zijn dan denk ik dat ze het wel gaan halen .

hoi,
ook ik kreeg vandaag te horen dat de baby klein is, het hoofdje is ook erg klein. moet donderdag voor een speciale echo. maar goed. mn dochter was ook heel klein met haar hoofdje dus maak me er nog niet zo druk om.

ja het is echt lastig, want eigenlijk weet ik dus helemaal niet wat de bedoeling is als het blijkt dat ze straks nog te klein is. Maar dat zien we dan wel weer....

ik ben een augustus mama mijn zoontje is met 35 weken gehaald.
Daarvoor was te zien dat ie achterliep op groei en dat kwam door mn hoge bloeddruk maar een week later was het alweer wat bij getrokken en liep ie niet zo achter maar ja als je hoge bloeddruk hebt dan krigt je kindje sowieso minder voedingstoffen en zuurstof... en denk dat rust het enige is wat je er aan kunt doen.....
dus rustig aan....

Geen ervaring, die van mij loopt juist twee weken voor.
Wil je wel veel sterkte wensen, ze weten het nu en ze houden je vast goed in de gatenl heb vertrouwen in je lijf en in je baby....

@ angela-dennis, ik heb geen hoge bloeddruk dus daar kan het niet aan liggen, ik ga inderdaad rustig aan doen en dan merk ik het wel de 14e heb ik weer een groeiecho.

bedankt voor de reacties!

Terug
Bovenaan